י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חום גבוה ושיעולים: נתניהו פונה לבית החולים לבדיקות ושוחרר

יותר מיממה לאחר חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם, בשיירה מאובטחת כשהוא סובל מחום גבוה ושיעולים. בבית החולים עבר סדרת בדיקות ושוחרר לביתו. מחר יתכנס הקבינט בהעדרו

צילום: ישראל סאלם, פלאש90
צילום: ישראל סאלם, פלאש90



יותר מיממה לאחר חקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשתו שרה ובנו יאיר, נתניהו פונה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מחום גבוה ושיעולים, ושוחרר לאחר סדרת בדיקות.

רופאו האישי ד"ר ברקוביץ' מסר כי הוא מעריך כי ראש הממשלה נתניהו לא השלים את תקופת המנוחה הדרושה להחלמה, עוד ממחלתו לפני כשבועיים, ועל כן הסימפטומים החמירו.

ד"ר ברקוביץ' החליט שרה"מ ישלים מספר בדיקות בביה"ח הדסה, לפי דיווח בערוץ 10, הרופאים ערכו לנתניהו צילום רנטגן.

לפי העדכון האחרון, רה"מ סיים את סדרת הבדיקות ושוחרר לביתו. הבדיקות מעידות על מחלה ויראלית קלה של דרכי הנשימה העליונות. הרופאים המליצו לרה"מ על מנוחה וטיפול תרופתי.

שרי הקבינט עודכנו שישיבת הקבינט תתקיים מחר כמתוכנן. ככה״נ יחליף אותו שר הביטחון ליברמן. ראש הממשלה היה אמור לערוך ביקור בעיר אלעד. אך בשל האירוע, הביקור הצפוי בוטל.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן הודיע: "עודכנתי במצבו של רה”מ ושר הבריאות נתניהו ושמחתי לשמוע שהבדיקות תקינות ושהוא מרגיש יותר טוב. כולי תקווה שבעזרת השם בשעות הקרובות יתאושש ויחזור לתפקוד מלא במהרה. מאחל לך, אדוני ראש הממשלה היקר, החלמה מהירה ורפואה שלימה. העיקר הבריאות".

רה״מ נתניהו צייץ בטוויטר: ״תודה לכולכם על הדאגה! אני בדרכי הביתה, בטוח שקצת מנוחה ומרק חם יסדרו את העניינים. לילה טוב״.

עדכון אחרון: 00:21
נתניהו בית החולים ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד