כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"מחטף": מועצת הרבנות תתכנס בלי הראשל"צ

פרסום ראשון: מועצת הרבנות הראשית תתכנס מחר במפתיע • הראשל"צ הגר"י יוסף ייעדר בשל ניגוד עניינים • ומה יעלה בגורל מינויו של הרב אלחרר?

צילום: דוד כהן פלאש90
צילום: דוד כהן פלאש90



פרסום ראשון: לאחר חמישה חודשים שלא התכנסה, ישיבת מועצת הרבנות הראשית צפויה להתכנס מחר (רביעי) לדון בסוגיית שינוי קריטריונים של הרבנות, בנוגע לייבוא בשר מחו"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשל חשש לניגוד עניינים, הראשון לציון הגר"י יוסף, צפוי שלא להשתתף בישיבה, וזאת בשל העובדה שאחיו הרב משה יוסף עומד בראש כשרות 'בית יוסף' והדיון מחר במועצה – צפוי להשפיע על כלל הכשרויות וכי הוא יעסוק בנושא זה בלבד.

בהודעה ששיגר היועמ"ש של הרבנות הראשית עו"ד הראל גולדברג ללשכת הראשל"צ הגר"י יוסף הוא כתב כי בעקבות כך שנהלי שחיטת חו"ל שיעלו לדיון מחר על שולחן מועצת הרבנות הראשית - עוסקים בין השאר בפעילות הבד"צים השונים, על הראשל"צ הגר"י יוסף להימנע מלהשתתף בישיבה, זאת בשל ניגוד העניינים הקשור לבד"ץ 'בית יוסף'.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', זה כחמישה חודשים שמועצת הרבנות הראשית לישראל לא התכנסה, בהוראת הרב הראשי הרב דוד לאו, ומסיבות שונות ומשונות.

על פי גורמים ברבנות, "אחת הסיבות שהרב לאו דחה את התכנסות המועצת - קשורה לסוגיית מינויו של רבה של מודיעין הרב אליהו אלחרר לחבר במועצה במקומו של הרב אברהם יוסף. הרב לאו מתנגד למינויו של הרב אלחרר שכזכור, היה עמיתו לשעבר ברבנות העיר מודיעין. כעת הישיבה נקבעה מהרגע לרגע ובמחטף".
הרב יצחק יוסף הרב דוד לאו מועצת הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד