כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מדוע אני לא תוקף את 'הפלג'? - ומי הקרבן

אני מסתכל מהצד על מלחמות 'הפלג הירושלמי' ואני שואל את עצמי אם כך נראו היהודים לפני חורבן בית שני, שכידוע נחרב בגלל שנאת חינם • כל הזמן שואלים אותי עוקבים בטוויטר; למה אני לא יוצא נגד 'הפלג', הרי אני החרד"ק הכי גדול שנמצא בטוויטר • יענקי פרבר בטור נוקב

מדוע אני לא תוקף את 'הפלג'? - ומי הקרבן
ל



הפוליטיקה שלנו כבר הרבה זמן סוערת וגועשת ובועטת, אנחנו מנסים ללכת בין הטיפות ולא לפגוע באנשים באופן אישי ולא להלבין פנים, לפעמים אנחנו מצליחים ולפעמים לא, כשאנחנו מצליחים זה משמח אותי מאד, וכשלא, זה מאד מצער אותי, כולנו יודעים מה כתוב בפרקי אבות על "המלבין פני חבירו ברבים", אנחנו יכולים להיות הצדיקים הכי גדולים, אבל אם נלבין פניו של אדם אחר, נכשלנו.

אני מסתכל מהצד על מלחמות 'הפלג הירושלמי' ואני שואל את עצמי אם כך נראו היהודים לפני חורבן בית שני, שכידוע נחרב בגלל שנאת חינם, בית המקדש נחרב בגלל שנאה, לא כי אנשים חטאו בין אדם למקום, הקב"ה הבליג על פשעי סדום ועמורה, עד שהם פגעו בבני אדם, ואז הקב"ה הפך אותם.

האם אנחנו רוצים שיהפכו אותנו? האם אנחנו רוצים רוצים להתפרק? ככה זה נראה, כולם משמיצים את כולם, כולם מחפשים איך לאכול את השני, המזל שלנו שאחוז החסימה גבוה, ולכן אנחנו חייבים להשאר ביחד כי להכנס לכנסת, אם אחוז החסימה היה חצי ממה שעכשיו, המריבות בשנים האחרונות בתוך החברה החרדית היו נראים כמו דרבי בטורקיה.

אני לא מוכן לקחת צד במריבה של 'דגל התורה' ו'הפלג הירושלמי', כל הזמן שואלים אותי עוקבים בטוויטר; למה אני לא יוצא נגד 'הפלג', הרי אני החרד"ק הכי גדול שנמצא בטוויטר.

אז הנה אני מגיב: אני לא מייצג את צה"ל, אני לא עובד אצל צה"ל, ומצידי שצה"ל יישאר רק עם השלישות והקריה, אני לא משכנע אף אחד להתגייס, גם אם הוא שומר רק את שבע מצוות בני נח, דעתי היא ברורה, אם יש בחור שלבוש כחרדי ומתגורר בשכונה חרדית ומקלקל בחורים נוספים, אז שיסלחו לי חברי 'הפלג הירושלמי', אף אחד מכם לא יקבע לחברה החרדית איך להתמודד עם אלפי הנושרים שלה, בלחסום כבישים לא פותרים בעיות של נוער נושר, רוצים לעזור? תפתחו מוסדות לאותם נערים נושרים, שבדרך כלל נושרים בגיל 13-14, יש לפלג בעיות עם 'דגל', אז מה אשמים אותם צעירים שמסתובבים ברחובות ועוברים על שלושת העבירות החמורות בתורה, מי לוקח אחריות עליהם?, דובר אנונימי של 'הפלג' שמסביר לחילונים שמאזינים לגלי צה"ל שיש גזיירס גיוס?.

אנחנו מאבדים את הילדים שלנו בכמויות, תכנסו לפייסבוק תראו מה הולך שם, הצעירים שלנו שלא מוצאים את עצמם יורדים לשאול תחתית, מ"ט שערי טומאה.

'הפלג הירושלמי' לא אויב שלי, ולכן לא אסית נגדו בשום אופן, 'הפלג' מסוכסך עם 'דגל' ואני רק הקורבן, שיריבו ביניהם, ושיפסיקו להשתמש בחיילים חרדים כדי לפתור את הבעיות שלהם, הרי אם 'הפלג' היה מקבל מקום ריאלי ברשימת 'יהדות התורה', היה מסביר שהם "ישפיעו מבפנים", וזהו דבר שיכול לקרות אם 'דגל' תוריד קצת את הראש, מבחינתי אין שום מניעה שנציג 'הפלג' ייכנס לרשימה של 'יהדות התורה', ושיצביע בכנסת כפי שמורה לו רבו, בדיוק כמו שהחברים בדגל מצביעים איך שרבם מורה להם, וכמו שאייכלר מצביע לפי ההוראות של האדמו"ר מבעלזא וכו'. אם ליצמן יכול לעשות דין לעצמו, גם נציג 'הפלג' יכול.

הליטאים אכלו מרורים שנים מ'אגודת ישראל', מה שהביא את הרב שך זצ"ל לפתוח מפלגה ולהקים עיתון, ועכשיו 'דגל' מאכילה מרורים את 'הפלג', 'הפלג' איבדו שליטה והפכו אותנו החרדים העובדים והמשרתים בצבא לקורבנות במלחמה שלהם.
דגל התורה הפלג הירושלמי מלחמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד