י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אחת הנוסעות משחזרת: "כולם רדומים, ופתאום התעוררנו מ'בום' חזק"

זה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע, מטוס של 'גרמניה איירליינס' שהיה בדרכו למסלול ההמראה, התנגש במטוס 'אל על', בעודם על הקרקע • הנוסעים הורדו והמטוסים הושבתו לעת עתה. נפתחה חקירה במשרד התחבורה לבירור נסיבות המחדל

צילום: דוברות רשות שדות התעופה
צילום: דוברות רשות שדות התעופה



התנגשות המטוסים בנתב"ג; נועה מילר, שהייתה במטוס 'אל על' בזמן תקרית הבטיחות, שיחזרה הבוקר (רביעי) בגל"צ את אשר אירע: "אמצע הלילה, כולם רדומים, ופתאום התעוררנו מ'בום' כזה חזק. רק מקווה שנצא לחופשה שלנו כמה שיותר מהר".

כזכור, כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', מטוס בואינג 737 של חברת 'גרמניה איירליינס', שנסע על המסלול לקראת המראה לברלין התנגש הבוקר במטוס של חברת 'אל על' הישראלית שהיה אמור גם הוא להמריא לרומא שבאיטליה.

התקרית אירעה בעודם על הקרקע, אולם לא היו נפגעים והנוסעים הורדו מהמטוסים בחזרה לטרמינל.


צילום: דוברות רש"ת

נכון לשעה זו, שני המטוסים מושבתים ונפתחה חקירה במשרד התחבורה.

על פי התחקיר הראשוני, המטוס הגרמני היה במהלך נסיעה לאחור בזמן שפגע בזנב המטוס הישראלי. מי שככל הנראה האחראי למחדל הוא נהג רכב הגרר שהסיע את המטוס של 'גרמניה איירליינס' מהטרמינל לעבר המסלול.

דובר רשות שדות התעופה עופר לפלר שהגיע למקום תיאר את אשר אירע: "מטוס של 'גרמניה איירליינס' שהיה בדחיפה מהשרוול לנקודת ההנעה פגע במטוס אל על ובשעה זו הנוסעים מורדים מהמטוס בחזרה לטרמינל. הנושא נמצא בחקירה ופרטים נוספים יהיו בהמשך".
התנגשות מטוסים רשות שדות התעופה נתבג אל על גרמניה איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד