י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תיעוד בלעדי: היגואר "טס" ודורס שני יהודים

רכב מסוג יגואר שנסע ברחוב המרכזי בשכונת גולדרס גרין בלונדון, איבד את השליטה על רכבו, נסע במהירות לעבר בית מרקחת כשהוא דורס בדרכו שני יהודים • 'בחדרי' עם תיעוד בלעדי מהתאונה הקשה

תיעוד בלעדי: היגואר "טס" ודורס שני יהודים



תיעוד בלעדי - המכונית איבדה את השליטה ופגעה בשני יהודים: לפני זמן קצר, רכב מסוג יגואר שנסע ברחוב המרכזי בשכונת גולדרס גרין בלונדון בה מתגוררים יהודים חרדים רבים, לפתע איבד את השליטה על רכבו, והרכב המשיך במהירות לנסוע לעבר בית מרקחת כשהוא דורס בדרכו שני בני אדם.

בתיעוד בלעדי שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה הרכב טס לעבר בית המרקחת כשעל מכסה המנוע שלו שוכב אדם שהועף מעצמת הדריסה, ואז מעיף אדם מבוגר נוסף שצעד על המדרכה. המבוגר נלכד תחת הרכב. אנשים שהיו במקום הרימו את הרכב והוציאו את הלכוד.

שני האנשים שנדרסו - יהודים, והם נפצעו באורח קשה והם פונו לבית החולים. מפרטים ראשונים עולה כי לפחות אחד מהפצועים פונה ע"י מסוק לבית החולים.



הפצוע הראשון עובד בקצביה הסמוכה. בעל חנות באזור אומר ל'בחדרי חרדים' כי "במשטרה כבר ציינו כי לא מדובר באירוע מכוון אלא בתאונת דרכים. ייתכן אף כי הנהג הדורס - יהודי. המשטרה הורתה לנו - כל בעלי החנויות בצד של בית המרקחת - לסגור את פתחי החנות, ואנו מקבלים את ציבור הקונים מהפתח האחורי. המשטרה סגרה את הכביש לשני הצדדים", הוא מוסיף בשיחה עם 'בחדרי'.
גולדרס גרין איבוד שליטה יהודי לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד