כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הקונסול התרגש מהמתנה שהרבי שלח לו וצייץ

הקונסול הראשי בניו יורק - איש ארץ ישראל השלימה, קיבל אתמול מבית הרבי מסקווירא מתנה שגרמה לו להתרגש ולבשר על כך לעוקביו הרבים בטוויטר

דני דיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דני דיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 


לקראת חג הפסח, שלח השבוע (שלישי) האדמו"ר מסקווירא לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין - חבילת מצות מהודרות לחג הפסח, לצד תמונה של הרבי בכותל המערבי ועליה כתוב: "וְתֶחֱזֶינָה עֵינֵינוּ בְּשׁוּבְךָ לְצִיּוֹן בְּרַחֲמִים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את המצות השמורות שלח הרבי באמצעות ראש עיריית ניו סקוור איזי שפיצר.

"‏מאז הגעתי לניו יורק נוצר קשר מיוחד ביני לבין האדמו״ר מסקווירא. שמחתי לקבל מן האדמו״ר לקראת החג מצות שמורות בצירוף תמונה", צייץ דיין בחשבון הטוויטר שלו.

 


התמונה שנשלחה לדני דיין. (מתוך חשבון הטוויטר שלו)צילום: התמונה שנשלחה לדני דיין. (מתוך חשבון הטוויטר שלו)

התמונה שנשלחה לדני דיין. (מתוך חשבון הטוויטר שלו)



"היחסים שלי עם הרבי נובעים מכך שאחד מאבות אבותיי באוקראינה היה חסיד סקווירא, וכשהרבי היה מגיע לעיירת מגוריו היה מתאכסן בביתו", מספר דיין בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

"זמן קצר אחרי שהגעתי לשמש כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק - ביקרתי אצל הרבי בשיכון סקווירא וישבתי עמו ביחידות למעלה משעה וחצי, אומר דיין ל'בחדרי חרדים', "מאז הביקור אני מוזמן לכל השמחות בבית סקווירא ושומר על קשר רצוף - הרבי תמיד נוהג לומר לי שאינני אורח אצלו אלא זהו ביתי".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני שנה: דני דיין הגיע לביקור במעונו של האדמו"ר מסקווירא בשיכון בניו יורק.

במשך שעה התקבל דיין לשיחה בבית הרבי וישב עמו ביחידות. הסבא רבא של דיין היה חסיד סקווירא בעיירה באוקראינה, והיה השוחט בזמן הנהגת האדמו"ר רבי יצחק מסקווירא זיע"א. דיין הוא נצר לשושלת בית סקווירא. בשיחה העלו השניים את הייחוס המשפחתי של דיין, והקשר של הסבא לסביו של האדמו"ר. יצוין כי מתוקף תפקידו - דיין הגיע לביקור כשהוא מלווה במאבטח.

דני דיין הרבי מסקווירא קונסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד