י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מעקב צמוד הביא לתפיסתו 'על חם' כשפרץ למשרדי 'ועד הרבנים'

פעילות ממוקדת של בלשי המשטרה הביאה לתפיסה 'על חם' של חשוד שפרץ למשרד קופת צדקה המפורסמת בשכונת במאה שערים בירושלים. ל'בחדרי' נודע כי המעקב אחריו נעשה לאחר שעלה חשד כי הוא מעורב בכמה מקרי פריצה שאירעו לאחרונה בשכונה

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



ערב פסח: כבן 40 מהשטחים נעצר על חם כשהוא פורץ למשרדי "ועד הרבנים לענייני צדקה" במאה שערים.

בלשי תחנת המשטרה לב הבירה עוקבים מזה תקופה ומחפשים חשוד בגל התפרצויות בשכונת מאה שערים בירושלים. המעקב הביא לתפיסה "על חם" של חשוד שפרץ למשרד במאה שערים בירושלים.

בליל אמש, בפעילות מבצעית ממוקדת של בלשי לב הבירה בשכונת מאה שערים בירושלים, הבחינו באדם חשוד המתהלך בנסיבות מחשידות סביב המשרדים ברחוב יואל פינת מאה שערים, ולאחר זמן קצר פרץ למשרדי "ועד הרבנים לענייני צדקה". בשלב זה פעלו השוטרים ועצרו אותו, כאשר ברשותו של החשוד נתפס כלי פריצה.







החשוד בשנות ה-40, תושב השטחים, נעצר והובא לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להחזקת כלי פריצה, כניסה לישראל שלא כחוק, התפרצות למגורים ועבירות נוספות. מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הוא חשוד במספר פריצות משמעותיות בשכונה.

לבקשת חוקרי משטרת ירושלים, בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים עד ליום ראשון. "שוטרי משטרת ישראל פועלים בכלל השכונות בירושלים ובהן שכונות חרדיות ובדגש על תקופת החגים בהם מקומות רבים אינם פעילים ומהווים יעד לפורעי חוק וזאת במטרה לסכל כל ניסיון פריצה או העבירה מכל סוג ולהביא לדין את החשודים וזאת על שמירה על בטוחנו ורכושו של האזרח הנורמטיבי" אמרו במשטרה.
פריצה תפיסה על חם פורץ מאה שערים משרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד