כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"ניצל ממוות": הרב ביקר את פצועי התאונה בלונדון

רב בית כנסת בלונדון הגיע לבקר את פצועי התאונה הקשה שאירעה אמש ובה נפצעו שני יהודים • "הוא הרגיש שהוא בדרך לפגוש את בורא עולם"

מזירת התאונה הקשה
מזירת התאונה הקשה



הרב דוד טוגנדפט שמכהן כרב של בית הכנסת 'נשמת ישראל' בלונדון הגיע לבקר את שני הפצועים מאירוע הדריסה הקשה שאירע אתמול בצהרים בשכונת גולדרס-גרין הלונדונית.



כזכור, וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', רכב מסוג יגואר דהר על המדרכה ופגע באדם שנפל על מכסה המנוע, לאחר מכן המשיך הנהג בדהירה לעבר בית מרקחת תוך שהוא פוגע בעוצמה באדם מבוגר שנלכד מתחת לרכב. בסיוע עוברי אורח הוא חולץ ופונה לבית החולים במסוק.

בשלב זה יצאו שני הפצועים מכלל סכנה והם במצב יציב עם מספר מועט של פציעות ושברים. מחקירת המשטרה המקומית עולה כי האירוע היה תאונה ולא פיגוע דריסה כפי שנחשד בהתחלה.

הרב טוגנדפט ביקר את הפצועים ופרסם הודעה בה נכתב: "ביקרתי את הפצועים, שניהם במצב טוב ועם הרבה אמונה, הפצוע ששכב מתחת לרכב סיפר לי שכשהוא שכב מתחת הרכב פצוע, הוא הרגיש שהוא בדרך לפגוש את בורא עולם, והוא אמר שמע ישראל. הוא מודה להשם על חסדו שהוא ניצל ממוות".

כזכור, וכפי שדיווחנו אתמול (רביעי) כאן ב'בחדרי', לאחר התאונה הקשה סגרה המשטרה את הכביש משני הכיוונים והורתה לבעלי החנויות בצד של בית המרקחת לסגור את החנויות. לאחר שעות נפתח המקום מחדש.

הפצוע הראשון עובד בקצביה הסמוכה. כזכור, בעל חנות באזור אמר אתמול ל'בחדרי חרדים' כי "במשטרה כבר ציינו כי לא מדובר באירוע מכוון אלא בתאונת דרכים. ייתכן אף כי הנהג הדורס - יהודי. המשטרה הורתה לנו - כל בעלי החנויות בצד של בית המרקחת - לסגור את פתחי החנות, ואנו מקבלים את ציבור הקונים מהפתח האחורי. המשטרה סגרה את הכביש לשני הצדדים".







הרב דוד טוגנדפט לונדון דריסה יגואר גולדרס-גרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד