כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

גפני מפתיע ומחבק את ליברמן: "במעשים - הוא עם הציבור החרדי"

במהלך טקס הסכם הגג באלעד ולקראת חקיקת חוק הגיוס במושב הקיץ - גפני מעניק חיבוק חם לשר הביטחון ליברמן: "הכותרות לא רלונטיות"

גפני וליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
גפני וליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לקראת דיוני חוק הגיוס שיחלו מיד לאחר חג הפסח ולקראת פתיחת מושב הקיץ, יו״ר ועדת הכספים חה״כ משה גפני מחבק את שר הביטחון אביגדור ליברמן. במהלך טקס חתימת הסכם הגג בעיר אלעד פנה חה״כ גפני לסגן שר הביטחון חה״כ אלי בן דהאן שנכח באירוע והודה למשרד הביטחון: ״אני רוצה להודות למשרד הביטחון שהיה שותף דרמטי למה שהיה כאן", אמר גפני והוסיף "שר הביטחון היה פה והתברר דרך אגב שבמעשים שנעשים בכל יום במשרד הביטחון הם עם הציבור החרדי".



"הכותרות לא רלוונטיות", המשיך גפני והוסיף כי "אני אומר את זה גם בשם סגן שר הביטחון הרב בן דהאן; הכותרות שיוצאות ממשרד הביטחון על הציבור החרדי לא נכונות, המעשים הם הנכונים. שר הביטחון היה פה ואילולי שר הביטחון לא היינו מגיעים למצב הזה".

כזכור, בסוף מושב הקיץ הוביל שר הביטחון ליברמן משבר פוליטי מול המפלגות החרדיות כאשר סירב לתמוך בחוק הגיוס ודרש כי הוא יבוא רק דרך משרד הביטחון. לבסוף לאחר מאמצים תם המשבר כאשר סוכם בין הצדדים כי חוק הגיוס יעבור בקריאה טרומית במושב החורף ויבוא לאישור סופי בהסכם בין הצדדים במושב הקיץ. כעת, גפני מכין את השטח ומחבק את ליברמן.
ליברמן גפני חוק הגיוס הסכם גג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד