י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מזעזע: נער יהודי אולץ לאכול פיצה עם חזיר

תלמיד יהודי שלומד בתיכון פרטי יוקרתי באנגליה, הוכרח לאכול פיצה עם חזיר על ידי שני תלמידים שהכריחו אותו לאכול את בשר הפיגולים, בעוד כל הכיתה עומדת וצופה מהצד • חבר בקהילה היהודית: "זהו מקרה נורא, והדרך בה ניסתה הנהלת התיכון לטאטא את הסיפור - חמורה לא פחות"

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



תלמיד יהודי שלומד בתיכון פרטי יוקרתי באנגליה, הוכרח לאכול פיצה עם חזיר על ידי שני תלמידים. על פי הדיווח באתר JTA, שני התלמידים הכריחו את התלמיד היהודי לאכול את החזיר עם הפיצה, בעוד כל הכיתה עומדת וצופה מהצד.

שני התלמידים דחפו בכוח את הפיצה עם החזיר לפיו של חברם היהודי. לא דווח אם הסטודנט היהודי אכן אולץ לאכול את הפיצה עם החזיר, או שהוא הצליח לירוק את מאכל הפיגולים החוצה.

המקרה המזעזע אירע בתיכון 'קליפטון קולג' בעיר בריסטול בדרום מערב אנגליה בדצמבר האחרון, אך דווח אמש (רביעי) לראשונה על ידי התקשורת המקומית.

האירוע המחריד גרם לטראומה קשה לתלמיד היהודי והוא נזקק לטיפול נפשי. הוא המשיך ללמוד בבית הספר יחד עם שני התלמידים שאילצו אותו לאכול את הפיצה עם החזיר, כשהתיכון מסתפק בהשעיית התלמידים לתקופה קצרה.

"אמנם התלמיד הרגיש כי אין מדובר בפעולה אנטישמית, אך בבית הספר זה נחשב לאירוע בלתי מקובל לחלוטין, והוא אינו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו מצפים מהתלמידים", אמר דובר בית הספר לתקשורת המקומית. הדובר הוסיף, "הטלנו סנקציות על התלמידים הללו, אנחנו לא נקבל דברים כאלה".

הדובר ציין כי בתיכון, יש בית כנסת, שבו התלמידים היהודים לומדים עברית ומקבלים הדרכה לבר מצווה ובת מצווה, וכן מועברים בו שיעורי יהדות לסטודנטים היהודים.

אחד מחברי הקהילה היהודית שביקש להישאר בעילום שם אמר לעיתון המקומי בבריסטול כי זה "לא המקרה הראשון של אנטישמיות בקליפטון קולג'. והמקרה הזה הוא נורא, אולם הדרך שבה קליפטון קולג' ניסו לטאטא את הסיפור מתחת לשטיח היא חמורה לא פחות, ועבור מישהו שהוא יהודי ולא אוכל חזיר, זה באמת דבר נורא לעבור".
פיצה חזיר קליפטון קולג בריטניה יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד