כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ליברמן נגד השמאל: "לחלק פרחים לחמאס"

שר הביטחון תוקף את השמאל שקורא להקים ועדת חקירה בעניין "אובדן חיי חפים מפשע" כדבריהם • "אינני מבין את מקהלת הצבועים שרוצה ועדת חקירה"

ליברמן. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון



‏בעקבות האירועים בגבול רצועת עזה, השמאל קורא להקים ועדת חקירה שתחקור כיצד נהרגו פלסטינים, במהלך העימותים ביממה האחרונה. שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף ואמר כי אלו שדורשים ועדת חקירה הם "מקהלת צבועים".

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג אמרה היום כי "דרושה חקירה ישראלית עצמאית של האירועים אתמול בעזה. זוהי קודם כל חובה ישראלית וזהו גם אינטרס ישראלי למנוע ההדרדרות לסבב אלים נוסף. אסור שמדיניות יד קלה על ההדק תביא לאובדן חיי חפים מפשע ולהסלמה נוספת".

בהודעה נוספת אמרה זנדברג: "התוצאות הקשות והעדויות המצולמות מחייבות בדיקה ישראלית עצמאית, לרבות בחינת הוראות הפתיחה באש וההתכוננות הצבאית והמדינית לאירועים". 

כאמור, ליברמן השיב לדבריה ואמר בראשית דבריו כי "‏חיילי צה"ל הדפו את פעילי הזרוע הצבאית של החמאס בנחישות ובמקצועיות, בדיוק כפי שציפינו מהם. אני מגבה אותם באופן מלא. בזכותם חגגנו את ליל הסדר בביטחון".

הוא תקף ואמר כי "אינני מבין את מקהלת הצבועים שרוצה ועדת חקירה. הם התבלבלו וחשבו שהחמאס אירגן אתמול את פסטיבל וודסטוק ואנחנו צריכים לחלק להם פרחים".
ליברמן השמאל זנברג צעדת השיבה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד