ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

לכבוד פסח: טראמפ - מברך; תרזה מיי - תלחם

נשיא ארה"ב מברך את היהודים לפסח ואומר: "מודים לאלוקים על כך שהוא שיחרר אותם מעבדות לחירות" • תרזה מיי מתייחסת לאנטישמיות: "היציאה ממצרים לא גרמה להפסקת האנטישמיות" • צפו בטראמפ מברך את היהודים

טראמפ בישראל. צילום: פלאש 90/רויטרס
טראמפ בישראל. צילום: פלאש 90/רויטרס



לכבוד חג הפסח בירך נשיא ארה"ב דונלד טראמפ את היהודים ואמר: "היהודים ברחבי העולם מתקבצים ביחד ומודים לאלוקים על כך שהוא שיחרר אותם מעבדות לחירות ממצרים, והביא אותם לארץ המובטחת ישראל" הוא הוסיף ובירך גם את הנוצרים שחוגגים בימים אלו, וסיים עם "אלוקים יברך אתכם ואלוקים יברך את אמריקה".



גם ראש עיריית לונדון סאדיק קאן המוסלמי בירך את היהודים וכתב בחשבון הטוויטר שלו "היום מציינים את תחילת חג הפסח, ברכות לבביים ביותר לקהילה היהודית של לונדון, אשר תורמים תרומה חשובה לבירתנו, ולכל מי שחוגג ברחבי העולם. חג שמח".

יו"ר מפלגת הלייבור הבריטית ג'רמי קורבין שנחשב לאנטי-ישראלי ואשר ידוע כתומך נלהב בתנועות חיזבאללה וחמאס, בירך גם הוא את אלו החוגגים את חג הפסח ואמר: "לאלו שחוגגים את חג פסח, אני רוצה לאחל חג שמח".

גם ראש ממשלת בריטניה בירכה בלבביות את העם היהודי ואמרה "פה בבריטניה אנחנו יכולים לקחת את ההזדמנות ולשבת כולנו ביחד סביב השולחן ולחגוג את החירות מעבדות, היציאה ממצרים לא גרמה להפסקת האנטישמיות, ועדיין ממשיכים להלחם נגד זה, אני לקחתי על עצמי להגן על הקהילה היהודית, במוזיאון השואה אפשר לראות מה קורה כשלא בודקים מה שנאה יכולה לעשות, זה הזמן לעשות הכל נגד אנטישמיות, אנחנו מאחלים לכם חג כשר ושמח".

הקנצלר האוסטרי סבסטיאן קורץ איחל גם הוא חג שמח וצייץ בטוויטר "אנחנו מאחלים ליהודים באוסטריה וברחבי העולם חג פסח שמח".

קבוצת הכדורגל הענקית מאנצ'סטר יונייטד פרסמה אף היא ברכת חג שמח ואיחלה לאוהדיה היהודים "איחולים לבביים לחג הפסח".
טראמפ תרזה מיי פסח חג שמח איחולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד