ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'הפלג' נגד דרעי: "לא היה מעורב בשחרור ביאלה"

'הפלג' הוציא הערב הודעה לפיה הפרסומים על כך ששר הפנים דרעי היה מעורב בשחרורו של 'כוכב ההפגנות' אהרון ביאלה - אינם נכונים

אהרון ביאלה, צילום: פלאש 90
אהרון ביאלה, צילום: פלאש 90



הוועדה להצלת עולם התורה של 'הפלג הירושלמי' מפרסמת הערב הודעת הבהרה, על פיה שר הפנים אריה דרעי לא קשור כלל לשחרורו בערב החג של 'כוכב הפגנות הפלג הירושלמי' אהרון ביאלה, זאת בניגוד לפרסומים על כך שבעקבות התערבותו של שר הפנים דרעי, ביאלה שוחרר לליל הסדר.

בהודעה נכתב "לשאלת כמה מכם: אריה דרעי לא היה מעורב בשחרור אסיר עולם התורה אהרן ביאלה לליל הסדר. הודעה על מועד חזרתו לשערי הכלא בהמשך הערב".

כזכור, וכפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ביאלה קיבל חופשה ממפקד הכלא ואמור לחזור לריצוי ימי המחבוש לאחר החג הראשון. הוא לא ישתתף בתהלוכה של 'הפלג הירושלמי' שתתקיים ביום שלישי.

בערב החג פרסמה הוועדה הודעה כי "בזכות הפעילות המאומצת של הוועדה שכללה פנייה לשגרירות ארה"ב בישראל והתערבות גורמים פוליטיים בכירים בארהב, בנוסף למעורבות של שורת בכירים פוליטיים ועיתונאים ביממה האחרונה כאן בישראל, הביאה את התוצאה הברוכה של שיחרור אסיר עולם התורה אהרון ביאלה לחג הפסח".

"הוועדה להצלת עולם התורה מודה בזאת לכל הסנאטורים והפוליטיקאים בישראל ובארה"ב, כמו לכל העתונאים שהביעו סולידריות ופעלו למען שיחרורו, ומאחלת לכולם חג פסח ושמח".

כפי שפורסם כאן ב'בחדרי חרדים', הפוליטיקאי הראשון שפעל למען שחרורו של ביאלה, הוא חבר הכנסת דב חנין מ'הרשימה המשותפת'.
ביאלה דרעי הפלג הירושלמי כלא הצבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד