ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הקריירה, האלבומים וה'כוילל': הזמר שמחה ליינר בראיון מיוחד • צפו

הוא נחשב לאחד מכישרונות העתיד של דור העתיד בתעשיית המוזיקה החסידית בארה"ב: הזמר שמחה ליינר מספר בראיון מיוחד ל'בחדי חרדים', על שלושת אלבומיו, על התעשייה - כפי שהוא רואה אותה, ועל קביעת העיתים לתורה - שהוא לעולם לא יפספס • שמחה לארצך

הקריירה, האלבומים וה'כוילל': הזמר שמחה ליינר בראיון מיוחד • צפו



"הדבר שהכי מתסכל אותי הוא הפער בין הפופולריות שלי בארצות הברית לבין העובדה שבישראל כמעט ולא מכירים אותי", אומר בכנות הזמר שמחה ליינר בראיון ל'בחדרי חרדים'.

יש לא מעט אמת בדבריו. ליינר, בן 29 ואב לשלושה, הוא מהזמרים היותר פופולריים בארצות הברית. הוא מייצג את דור הזמרים הצעיר שמגדלת תעשיית המוזיקה החסידית בתפוח הגדול, בניניהם ברוך לוין, לוי פלקוביץ, שולם למר, מרדכי שפירו ועוד רבים וטובים.

ככלל, המוזיקה החסידית, הן בארץ והן באירופה ובארה"ב, עוברת אל מול עיננו תהליך טבעי של חילופי דורות. אכן, הזמרים הוותיקים כדוגמת פריד ובן דוד, מופיעים, ממלאים אולמות ומוציאים אלבומים וסינגלים, אולם גם הדור הצעיר לא טומן ידו בצלחת ומצליח למלא יומנים בהופעות ובאירועים.



אחד מהבולטים שבם הוא ליינר, שמופיע כמעט בכל ערב בחתונות מעבר לים. ליינר, אם לשפוט על פי דבריו של מנהלו האישי, המוזיקאי הוותיק יוחי בריסקמן, הוא הזמר בעל התמחור הגבוה ביותר ואף העסוק ביותר מבין כלל זמרי הדור הצעיר.

בראיון מספר ליינר על אלבומו האחרון שיצא זה לא מכבר - 'מרקד', על תעשיית המוזיקה כפי שהוא רואה אותה, על השילוב בין הקריירה ומשפחה, ועל הדבר החשוב לו מכל - החברותות הקבועות בכל בוקר. יששכר וזבולון - גם יחד. הוא מתגורר בתאמז ריבר הסמוכה לליקווד שבניו גרזי, ובכל בוקר הוא שם את פעמיו לבתי המדרש בעיר התורה האמריקאית.
שמחה ליינר יוחי בריסקמן תעשיית המוזיקה אלבומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד