י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: הפרובוקטור הציע פיתות בבני ברק ונעצר

לא בפעם הראשונה, הגיע הבוקר דניאל עמרם, חרדי לשעבר לבני ברק ועורר פרובוקציה ברבים • הפעם; הציע לעוברים ושבים ברח' סוקולוב פיתות ולחמים • צפו ברגעי מעצרו

השיטור העירוני גובה עדויות מעדי ראייה לצורכי החקירה. (צילום: שיטור עירוני-בני ברק)
השיטור העירוני גובה עדויות מעדי ראייה לצורכי החקירה. (צילום: שיטור עירוני-בני ברק)

 


זעזוע בבני ברק: דניאל עמרם, חרדי לשעבר וחבריו ביצעו הבוקר (ראשון) פרובוקציה בעיר התורה והחסידות, כאשר הגיעו עם חמץ לרחובות העיר.

הצעירים התמקמו ברחוב סוקולוב עם לחמים ופיתות בתוך קרטון והציבו שלט שעליו נכתב: "אל תקבעו לנו מה לאכול" - והציעו חמץ לעוברים ולשבים.

בתוך מספר דקות, התקהלו עשרות אנשים שקראו קריאות מחאה נגד השניים והזעיקו את השיטור העירוני שבראשות סגן ראש העיר מנחם שפירא. צוות השיטור עיכבו לחקירה את השניים וגבו עדות מעוברים ושבים.



צילום באדיבות 'לוחמי החיים'

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', נטען כי השניים החזיקו בגז מדמיע ואף איימו להשתמש בו לעבר עוברים ושבים.

אחד הנוכחים במקום אומר ל'בחדרי חרדים' בזעם: "יש גבול לפרובוקציות שלו. מי יודע מה יעשה בפעם הבאה. הגיע הזמן שיוצא לו צו הרחקה מהעיר ויפה שעה אחת קודם".

מהמשטרה נמסר כי "צוות שיטור עירוני שהגיע למקום עצר את החשודים. החקירה נמשכת".

 





צילום: דוברות המשטרה.

דניאל עמרם, בחור ישיבה שחזר בשאלה הוא פרובוקטור סידרתי - לפני כחודשיים העלה תיעוד לרשת כשהוא שורף תפילין רחמנא ליצלן ועורר סערה כאשר חרדים וחילונים כאחד תקפו אותו, לאחר מספר ימים הוא עוכב לחקירה במשטרה בחשד לעלבון דת ושוחרר בתנאים מגבילים. יצוין כי לאחר הסערה שעורר טען עמרם כי לתפילין ששרף אין שום קדושה, זאת מאחר ומדובר בבתי תפילין חדשים שלא היו בהן אף פעם פרשיות.

חודש לאחר מכן התייצב עמרם בפתח בית הכנסת המרכזי איצקוביץ בבני ברק, ובידו שלט גדול ועליו תמונה לא צנועה של בחורה. שני שוטרים שנתקלו במהומה, הרחיקו את הפרובוקטור ובחורה נוספת שהייתה עמו, כאשר כל אותה העת מקומיים ובהם לא מעט מבוגרים, מחו נמרצות על המעשה הבזוי והשפל שעשו.

דניאל עמרם מכירת חמץ בפסח פרובוקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד