י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

ביבי עונה לארדואן: "פולש, כובש וטובח"

נמשכים חילופי המהלומות בין נשיא טורקיה לבנימין נתניהו: "ארדואן לא רגיל לכך שעונים לו. כדאי שיתחיל להתרגל"

ארדואן. צילום: רויטרס
ארדואן. צילום: רויטרס



נמשכים חילופי המהלומות בין ארדואן לנתניהו. נתניהו תוקף את רג'פ טאיפ ארדואן נשיא טורקיה לאחר שהלה תקף את נתניהו על רקע האירועים ברצועת עזה בהם נהרגו 16 פלסטינים, ברובם מחבלי חמאס.

נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ארדואן לא רגיל לכך שעונים לו. כדאי שיתחיל להתרגל. מי שכובש את צפון קפריסין, פולש לחבל הכורדי וטובח באזרחים בעפרין - שלא יטיף לנו על ערכים ומוסר".

חילופי המהלומות החלו כאשר ארדואן גינה את ישראל ואמר שהוא "מגנה בחריפות את ממשלת ישראל על המתקפה הלא אנושית הזו והטבח שערכה ישראל אצל משתתפי צעדת השיבה. שאלתי את טראמפ אתמול - 'אתה תתערב?', זו ההוכחה הברורה ביותר לדו-פרצופיות של אלו שתוקפים אתמול אבל לא עושים דבר נגד ישראל, שמשתמשת בכלי נשק כבדים נגד אנשים שמוחים באדמתם שלהם בעזה".

נתניהו הגיב: "הצבא המוסרי בעולם לא יקבל הטפות מוסר ממי שבמשך שנים מפציץ אוכלוסייה אזרחית ללא אבחנה. כנראה שכך מציינים באנקרה את 1 באפריל".

ארדואן הגיב: "שמעתם את אלו שמבקרים אותנו על הפעולה שלנו בעפרין משמיעים גינוי משמעותי לטבח בעזה אתמול?. נתניהו אמר שחיילינו רודפים אחר חסרי אונים בעפרין. נתניהו, אתה מאוד חלש ומאוד מוזר. ראשית כל, תתאפס על עצמך. טורקיה מתמודדת מול טרוריסטים, אתה לא. ישראל היא מדינת טרור".
נתניהו טורקיה ישראל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד