ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

במלאות 'השלושים': משפחת נתניהו הקימה מצבה לכלבה קאיה

עם מלאות השלושים למותה של הכלבה קאיה נתניהו ע"ה, הקימה משפחת נתניהו מצבה על קברה וכתבה: "קאיה הכלבה האהובה שלנו, נזכור אותך תמיד באהבה גדולה"

המצבה. (מתוך דף הפייסבוק של יאיר נתניהו)
המצבה. (מתוך דף הפייסבוק של יאיר נתניהו)



כחודש לאחר מותה של כלבת משפחת נתניהו, הקימה המשפחה מצבה על קברה בבית קברות המיועד לכלבים.

על המצבה נכתב: "קאיה הכלבה האהובה שלנו 10/04/2005 - 26/02/2018 נזכור אותך תמיד באהבה גדולה. משפחת נתניהו".

הבן יאיר נתניהו שהעלה לפייסבוק תמונה מהמצבה שהוקמה, הוסיף וכתב באנגלית: "תמיד נזכור אותך קאיה המתוקה שלנו!", לצד אימוג'י בוכה ולב שבור.







כזכור, לפני כחודש דווח בכלי התקשורת, כי קאיה, הכלבה שאימצה משפחת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני כשנתיים וחצי - מתה לאחר מחלה קשה, והיא בת 13.

בחודשים האחרונים אושפזה קאיה בבית החולים הווטרינרי בבית דגן לאחר שעברה מספר ניתוחים שמהם לא הצליחה להשתקם.

בשנות חייה הספיקה קאיה לעלות לכותרות מספר פעמים, בין היתר לאחר שנשכה לפני כשנתיים את חברת הכנסת שרן השכל (הליכוד) ואת בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי במהלך מסיבת חנוכה בבית ראש הממשלה ובעקבות כך, הושמה קאיה בהסגר של עשרה ימים במתקן של עיריית ירושלים.

בעבר קאיה נשכה מאבטחים במעון ראש הממשלה ואפילו את בעל הבית בעצמו - רה"מ נתניהו שנזקק לחיסון על ידי רופאו האישי. בעקבות אירועים אלו אישרה הכנסת בקריאה ראשונה הצעת חוק הקרויה על שמה של הכלבה (קאיה), ומטרתה לאפשר הסגר בית לכלבים. קאיה אף זכתה לחיקוי בעונה של 'ארץ נהדרת'.

"קאיה האהובה שלנו איננה", כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו ביום מותה לפני כחודש ותיאר את אשר אירע, "לפני חודשיים קאיה התמוטטה בעקבות פריצת דיסק בצווארה ששיתקה אותה. היא עברה שני ניתוחים קשים בניסיון לאפשר לה לחזור לעמוד על רגליה. אחרי טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן שלא צלחו, שלשום באנו כולנו - רעייתי שרה, יאיר ואבנר - להיפרד ממנה".

רה"מ נתניהו פירט על תולדות הכלבה שהיתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה: "כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו. למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה.

לסיום פנה רה"מ במסר לגולשים בבקשה להתגייס ולעזור באימוץ כלבים: "בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים – ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה. קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו, ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. קאיה הייתה חלק ממשפחתנו. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד"

הבן אבנר נתניהו ספד לה בחשבון האינסטגרם שלו: "היית הכלבה הכי טובה שיכולנו לבקש".
קאיה נתניהו משפחת נתניהו כלבה מצבה לכלב אבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד