ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

שיתוף פעולה מלא: שלומי אמונים התכנסו בבני ברק

נציגי הסיעה הכלל חסידית בבני ברק התכנסו היום לכינוס חג מיוחד עם סגן השר מאיר פרוש וראש העיר חנוך זייברט

יו"ר שלומי אמונים סגן השר פרוש נואם
יו"ר שלומי אמונים סגן השר פרוש נואם



סיעת 'שלומי אמונים - הכלל חסידי' ערכה היום (שני) ב' דחול המועד פסח כינוס חג מיוחד בהשתתפות יו"ר הסיעה, סגן השר מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, וחברי המועצה קוסטליץ, לאנגסם ואברמוביץ. כמו כן, השתתפו פעילים רבים מהסיעה, בראשם הרב מרמורשטיין והרב גרליץ.

את המשא המרכזי נשא סגן השר פרוש, שהתייחס בדבריו לאחדות שתביא הישגים לציבור החסידי בעיר: "אנחנו נמצאים  תקופה לפני הבחירות בה חושבים הרבה, זה הזמן  להפנים איך ניתן לעשות טוב יותר עם השני. זה יכול לקרות כשיש יותר כוחות, יותר יכולות ועבודה באחדות".

חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק, העלה אף הוא על נס את שיתוף הפעולה בין הסיעות החסידיות המרכיבות את אגודת ישראל: "האחדות והשיתוף הפעולה בין נציגי אגו"י מכל הסיעות האגודאיות נמצא ברמה תקדימית ומביא השגים אדירים בארצי ובמקומי".

חבר מועצת העיר שלמה קוסטליץ שיבח בכנס את היענות והירתמות מצד ראש העיר: "אחרי תקופה של כמה שנים אנחנו יכולים להצביע על הרבה הצלחות, הצלחנו להגיע למקומות שבעבר לא הצלנו להגיע אליהם, זה באמצעות שיתוף פעולה פורה עם ראש העיר, אפשר לומר שאנו  שותפים מלאים בהנהגת הספינה".

כמו כן, שיבח קוסטליץ את הרב יוסי גרליץ על מהפכת החינוך לנוער בישיבות הזקוקים לסיוע שהוביל בבני ברק בפרט בשנים האחרונות.

דברים דומים אמרו גם שאר חברי מועצת העיר. כך למשל, חיים מאיר לאנגסם הצהיר: "כל מוסד או תושב בב"ב שפונה לנציגים נענה בצורה חיובית ומלאה".

פרץ אברמוביץ, חבר מועצת העיר, אמר: "הציבור הכלל חסידי מאוד התפתח בשנים האחרונות בעיר, כמות המוסדות עלתה בצורה דרסטית,  ואפשר לומר שהם מקבלים עזרה וסיוע מהנציגים בשיתוף עם ראש העיר. לא הזנחנו גם את העשיה לפרט והקמנו את הלשכה לפניות הציבור שנותנת מענה לפרט, למאות פניות, אנשים יודעים שיש אוזן קשבת".

את הכינוס נעל הרב מרמורשטיין, שאמר: "מדובר בכנס מאוד חשוב, יש אנשים שיכולים כל היום להתלונן, יש אנשים שיודעים להיות מאושרים ולעזור אחד לשני, חברי העירייה עושים ככל שהם יכולים וצריך להודות להם, לחזק אותם. מאחל לכולם המשך עשיה מבורכת. השאיפה שלנו שראש העיר ימשיך להוביל את העיר".





















שלומי אמונים הכלל חסידי מאיר פרוש חנוך זייברט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד