י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מפתיע: כשהח"כ המסובך מהליכוד שימש כסנדק • אבי הבן מסביר ל'בחדרי'

מדוע עוזרו של חה"כ ביטן החליט לכבד אותו לשמש כסנדק במקום רבו • עוזרו של ביטן אלידור כהן ל'בחדרי': "מקווה שהוא יתחיל פרק חדש בחיים ושהסיפורים יהיו מאחוריו"

ביטן הסנדק. באדיבות אלול אולפני צילום
ביטן הסנדק. באדיבות אלול אולפני צילום

 


באופן מפתיע, אורחיו של אלידור כהן, עוזרו של חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד', הופתעו מאוד כאשר בברית לבנו המוהל קרא לח"כ ביטן לשמש כסנדק.

כהן המשמש כעוזרו של יו"ר הקואליציה לשעבר, זאת לאחר ששאר הצוות נחקרו במסגרת החשדות שאופפות את ביטן ועזבו את עבודתם - החליט להעניק לביטן את הכבוד שהיה בדרך כלל מעניק לרבו או לקרובי משפחתו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מסביר אלידור כהן מדוע החליט לכבד את ביטן להיות הסנדק לבנו: "הפעם החלטתי שדוד יהיה סנדק כדי שתהיה לו התחלה חדשה".

כהן הוסיף והסביר כי: "אומרים שסנדק בברית מילה הוא פותח דף חדש בחיים ומנקה ממנו את כל מה שהיה בעבר - אז החלטתי לתת לדוד להיות הסנדק כדי שהוא באמת יתחיל התחלה חדשה ויגמור עם כל הסיפור ההזוי הזה שהמציאו עליו ושיתחיל פרק חדש בחיים בדרך טובה ושכל הסיפורים יהיו מאחוריו".

 






ביטן כאמור שימש כסנדק, ולאחריו בהתרגשות גדולה בירך את משתתפי האירוע בבריאות ופרנסה ואף שיגר ברכה לראש הממשלה.

"אתמול זכיתי להיות סנדק בפעם הראשונה בחיי בברית לבנו של היועץ שלי אלידור כהן, אין ספק שהתרגשתי מאוד מהמעמד החשוב הזה", כתב ביטן בפייסבוק והוסיף "אומרים שברכותיו של הסנדק מתגשמות ביום הזה ובירכתי את האורחים הרבים ואת כל עם ישראל בברכת חג שמח וכשר, הצלחה, בריאות ופרנסה טובה".

כזכור, דוד ביטן נחקר בתקופה האחרונה מספר פעמים כאשר במרכז הטענות נבדק חשד כי ביטן קיבל שוחד בהיקף של עשרות אלפי שקלים. ביטן פרש מתפקידו הרם כיו"ר הקואליציה והעביר את השרביט לחברו הטוב חבר הכנסת דוד אמסלם.

ביטן בהיותו יו"ר הקואליציה, היה מראוין מבוקש והרבה לדלג כמעט מידי בוקר בין אולפני הטלוויזיה לתחנות הרדיו, אך מאז החלו החקירות נגדו לככב בכותרות הוא השתתק ואינו מרבה להתבטא בפומבי, אינו מתראיין לכלי התקשורת וגם בכנסת בקושי קולו נשמע.

ברית מילה סנדק דוד ביטן אלידור כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד