כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שעשועים ומוזיקה: הילדים המיוחדים חגגו בחול המועד • תיעוד

יום חג בירושלים: מסיבת חול המועד לאלפי ילדים בעלי צרכים מיוחדים התקיימה השבוע על ידי ארגון 'בלב אחד' • וידאו וגלריה

שעשועים ומוזיקה: הילדים המיוחדים חגגו בחול המועד • תיעוד
גדי הרשברג



בתחילת השבוע של חול המועד פסח נערך אירוע ענק במתנ"ס קהילתי 'מעלה רמות' בירושלים, כמיטב המסורת של ארגון 'בלב אחד' המארגן פעילויות במהלך כל השנה לשמח את הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

החל משעות הבוקר המוקדמות החלו מאות המתנדבים בהכנת המתחם הענק לקראת האירוע, לרגע בו יגיעו המשפחות עם ילדיהם המיוחדים ליום מהנה במיוחד.

את היום פתחו המשפחות במתחם מתנפחים ענק ומתקני שעשועים ייחודיים ומעניינים. משם המשיכו להופעה של השדרים אלעד כהן ויהודה שוקרון יחד עם הקלידן הערשי סגל, והזמרים יהודה פליישמן ושוכי גולדשטיין, ששימחו את הקהל.

בהמשך נהנו המשפחות והילדים ממופע מקפיץ, כאשר על הבמה הופיעו תזמורתו המורחבת של בני לאופר עם הזמרים יואלי קליין ואהרל'ה סמט, בליווי מקהלת 'מלכות', וכן נהנו ממופע מרהיב של השחקן עופר הלוי שריתק את הקהל.



שיאו של האירוע הגיע עת עלה לבמה ילד מיוחד שביקש לעשות סיום מסכת 'סוכה', ואמר שרצונו לעשות את הסיום במקום הזה דווקא, בגלל שהוא רוצה לעשות שמחה גדולה במקום שמשמחים אותו ואת חבריו.

בסיום האירוע הודו מאות המשפחות להנהלת ארגון 'בלב אחד' על האירוע הנפלא, שמעניק להם את הכוח להמשיך לחייך ולשמוח אף ברגעים הקשים.

בהנהלת הארגון מודים ומברכים את מאות העוזרים והמתנדבים בפעילות האדירה סביב השנה ובפרט לאלו שפרסו את חסותם האדיבה על האירוע שהתקיים בחוה"מ, ביניהם להנהלת מינהל קהילתי מעלה רמות, ל-SB הפקות, לנתי אלבר ולמשה רווח.

צפו בגלריה מיום הכיף ומהאירוע. צילום: גדי הרשברג





















































בלב אחד ילדים מיוחדים יום כיף חול המועד פסח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד