כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הנהגה חדשה: ראש הישיבה ערך 'מי שבירך' למנהיגים החדשים

במהלך קריאת התורה בישיבת פוניבז', כאשר עלה ראש הישיבה הגר"ש מרקוביץ לתורה, הוא ערך 'מי שבירך' למנהיגים החדשים של הפלג הירושלמי

הגר"ש מרקוביץ ראש ישיבת פוניבז'
הגר"ש מרקוביץ ראש ישיבת פוניבז'



ההנהגה החדשה לאחר הסתלקותו הפתאומית של ראש הישיבה הגר"ש אויערבך זצ"ל: במהלך קריאת התורה בישיבת פוניבז' בחג הפסח, כאשר עלה ראש הישיבה הגר"ש מרקוביץ לתורה, הוא ערך 'מי שבירך' למנהיגים החדשים של הפלג הירושלמי.

בישיבת פוניבז' כנהוג עורכים 'מי שבירך' רק בימים טובים. בעת שעלה למפטיר בשביעי של פסח, בירך ראש הישיבה, מי שבירך לעמיתיו חברי מועצת גדולי עולם התורה - הגאון רבי ברוך שמואל דויטש מראשי ישיבת קול תורה והגאון רבי צבי פרידמן גאב"ד מסורת.

בכל החגים בעבר היה נוהג לערוך מי שבירך למרן הרב אלישיב זצ"ל והרב אויערבך זצ"ל, כעת, גם בחג ראשון של פסח וגם בשביעי של פסח ערך ראש הישיבה מי שבירך לרבי ברוך שמואל בן רבי בנימין זאב ורבי צבי בן רבי בצלאל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בנוסף ערך ראש הישיבה 'מי שבירך' לזקן ראשי הישיבות בארה"ב הגאון רבי אהרן שכטר ולראש ישיבת לייקווד הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר.

כזכור באירוע לכבוד העריקים שנעצרו במהלך החורף האחרון, העניק המנחה את התואר "רבינו מרן ראש הישיבה" לגרב"ש דויטש ואת התואר "מרן הגאב"ד", לגר"צ פרידמן.
הפלג הירושלמי ישיבת פוניבז הנהגה חדשה הרב שמואל מרקוביץ מי שבירך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד