י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נופשים ישראליים מפונים מאיי יוון עקב שביתה כללית שצפויה להתחיל מחר

צפויים שיבושים בתעבורה האווירית מישראל לחו"ל; משך השביתה כנראה יהיה יומיים

  • כ"א תשרי התשע"ב
נופשים ישראליים מפונים מאיי יוון עקב שביתה כללית שצפויה להתחיל מחר

חברת ארקיע החלה לפנות היום (ג') נופשים מאיי יוון, על מנת שלא "ייתקעו" במהלך השביתה הכללית שתחל מחר (ד) במדינה זו ותימשך יומיים. מדובר בכ-4,500 נוסעים שהיו צריכים לשוב ביומיים הקרובים.

השביתה הכללית צפויה לכלול את שדות התעופה והפיקוח האווירי ביוון. תדחה חזרתם של נוסעים אשר היו צריכים לשוב מחרתיים, והם ישובו רק למחרת (ו') בסדרה מיוחדת של טיסות שתבצע ארקיע.

השביתה הכללית ביוון צפויה לשבש את התעבורה האווירית בין ישראל לחו"ל וממנה, כיוון שהיא עוברת בחלקה באזור הפיקוח האווירי של יוון. מארקיע נמסר כי הוסיפה היום (ג') חמש טיסות מיוחדות בנוסף לארבע שהיו מתוכננות, כדי להקדים ולהחזיר את נוסעיה מאיי יוון לפני פרוץ השביתה.

ביום שישי יתווספו ארבע טיסות מיוחדות על מנת להשלים את הגעת הנופשים ארצה. בסך הכל יצאו עם חברת התעופה 24 אלף נוסעים בחגי תשרי לנפוש באיי יוון: רודוס, קוס, סנטוריני, מיקונוס וכרתים.

דנה לביא, סמנכ"לית השיווק של חברת הדקה ה-90, סיפרה כי "אתמול בשעות הערב המאוחרות החלו להגיע אינדקציות שהשביתה ביוון אכן תצא לפועל. טיפלנו במעל למאה הזמנות של אנשים שהיו צריכים לצאת ב-19.10 לכרתים ורודוס. שוחחנו עם כל אחד והסברנו שצפויה שביתה וכדאי להם לצאת יום קודם. אנו מטפלים כעת ב-11 הזמנות של נופשים שיוצאים לכרתים ורודוס ב-20.10. אנו מנסים לשנות יעדים ולהסיט את הנוסעים למועדים אחרים".

בשבועיים האחרונים נקטו פקחי הטיסה ביוון עיצומים, כחלק ממאבקם המקצועי וגרמו לעיכובים של שעות, בתנועת הנוסעים מנתב"ג ואיליו אשר פגעו בעשרות אלפי נוסעים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד