כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

במטבח של הרבי • ר' דוד מלכה ז"ל

הטבח שבצעירותו הכין את המאכלים עבור הרבי מליובאוויטש זצוק"ל והרבנית - נפטר בקראון הייטס לאחר מחלה קשה • מעשי החסד שלו נסתרים עדיין, משום שהיה איש שקט שאינו מתפאר במעשיו

ר' דוד מלכה ז"ל. צילום שטורעם נט
ר' דוד מלכה ז"ל. צילום שטורעם נט



ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו אמש (א') של ר' דוד מלכה ז"ל, תושב קראון הייטס, לאחר מחלה קשה.

ר' דוד ז"ל, בן למשפחה עניפה מישראל, זכה בצעירותו - יחד עם אחיו - לשמש את האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל. יחד הכינו המאכלים עבור הרבי והרבנית במטבח הבית ברחוב פרזידנט.

בנוסף היה אחראי על מטבח ענק שהאכיל את תלמידי ישיבות חב"ד בקראון הייטס, קייטרינג לשמחות וחנות של מטעמים, אליה נהרו מכל רחבי ניו-יורק ואף מחוצה לה.

מדי שבוע היה ניצב בחנותו ברחוב קארול, שם שירת את לקוחותיו בסבר פנים יפות ובמאור פנים. מעשי החסד שלו בתחום המזון ובתחומים נוספים, נסתרים עדיין, משום שהיה איש שקט ועניו, שאינו מתפאר במעשיו.

הותיר אחריו את רעייתו מרת חנה שתחי' (לבית גולדשמיד), ואת בניו ובנותיו: ר' יוסי - שליח הרבי בוואלי – קליפורניה; מרת צ'רנה דויטש - קליפורניה; מרת אסתר קליין – פלורידה; מרת רחל דרוק, שליחת חב"ד בקנקון – מקסיקו; וזיסי - קראון הייטס.

הלוויתו תצא היום (ב') מבית ההלוויות של שומרי הדת בשעה 10:00 בבוקר ותעבור דרך בית 770 בשעה 10:45 בבוקר, לפי שעון ניו יורק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד