ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אלימות מזעזעת ב'גאולה' • "הם הגיחו מהמשאית והיכו בסיקריק באלות"

הארלם זה כאן: בטבורה של שכונת גאולה בירושלים, תקפו עשרה רעולי פנים את אברהם הירשמן בן 30 תושב השכונה • הרקע: המאבק בין על השליטה בשכונת בתי ורשא • "פשוט 'פירקו' את האברך"

הפצוע בזירת האירוע. צילום: קול_שפוי
הפצוע בזירת האירוע. צילום: קול_שפוי



האלימות בציבור החרדי – מתפשטת: בלב גאולה הלמה קבוצת רעולי פנים באברך והיכו אותו קשות.

אמש (ג) הגיחה קבוצת רעולי פנים ממשאית לא-מזוהה, התנפלו על אברך תושב האזור, אברהם הירשמן כבן 30, ברחוב צפניה פינת רחוב יונה בשכונת גאולה בירושלים.

האלמונים לא הסתפקו בחבטות יד, אלא היכו בו באלות ודוקרנים.

עד ראייה מספר ל'בחדרי חרדים': "לפחות עשרה אנשים ירדו מהמשאית ופשוט 'פירקו' את האברך שלא יכול היה להתגונן. המראה היה מזעזע, הלמו בו באלות ואגרופנים באכזריות. הוא זעק לעזרה אך אנשים חששו להתקרב ונמלטו מהמקום", סיפר.

יוסי רפאלי, מתנדב 'איחוד הצלה' ותושב גאולה, מספר ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי דיווח על אירוע אלים בצומת הרחובות יונה וצפניה. הגעתי למקום, ומצאתי אברך חרדי כבן שלושים, כשהוא שוכב על הרצפה ומדמם בכל חלקי גופו. הענקתי לו - יחד עם מתנדבים נוספים - טיפול ראשוני ואחר-כך הוא פונה לבית החולים".

כתב 'בחדרי חרדים' ששהה באזור בזמן האירוע מדווח כי מספר תושבים זיהו את הפצוע וכי מדובר באברהם הירשמן, בן 30, ותושב שכונת בתי ורשא.

לפי ההערכות, הרקע לתקרית הינו המאבק בין קבוצת הסיקריקים שהירשמן הינו אחד מאנשיה, להנהלת כולל פולין, סביב השליטה על הדירות בשכונת בתי-ורשא.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

צילום: חברי פורום 'בחדרי חרדים'



























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 238 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד