כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

רבני הקהילות דנו בחומרת המכשולים של הטכנולוגיה

בחוה"מ התקיים כינוס בהשתתפות רבני שכונות מירושלים ומנהלי אינטרנט רימון בענין חומרת המכשולים של הטכנולוגיה • הגר''צ ברוורמן: יהודים יושבים על חבית חומר נפץ • מנכ"ל אינטרנט רימון: זו השליחות שלנו

רבני הקהילות דנו בחומרת המכשולים של הטכנולוגיה



בעיצומם של ימי השמחה בימי חג הסוכות נקבצו ובאו לישיבה מיוחדת בסוכתו של הגר''צ ברוורמן אב''ד ביתר גדולי רבנים ומחנכים כדי לדון בדחיפות בנגע המתפשט של סכנות הטכנולוגיה. את הכינוס פתח המארח הגר''צ ברוורמן שהודה בראשית דבריו לבאים, טובי שומרי פח השמן הטהור של היהדות החרדית, הגר"צ הסביר את דחיפות הענין בכך שרוב בעיות הרס המשפחות ודיני התורה בעניני גירושין וסכסוכים באים עקב השימוש באינטרנט הפרוץ. צריך לעצור את העולם כי כך אי אפשר להמשיך. הגר"צ המשיך בדברים חוצבים וסיפר סיפורים מסמרי שיער על ההרס הרב שהוא בעצמו היה עד להם. ''כינוס חירום שכזה חייב להתכנס מיד, כל המתנה היא בבחינת 'לא תעמוד על דם רעך', מכבודו של חג הסוכות הוא שישבו כל חשובי הקהל בסוכה אחת לגדור גדרות ולעמוד בפרץ'', אמר הגר''צ ברוורמן בהתרגשות.

בהמשך דבריו הודה לאורחים המכובדים היו"ר ר' משה וייס, המנכ"ל מר יריב פאר ומנהל אתרוג ר' אפריים שבדרון שברוחם העזה ותושיתם החזקה גודרים גדרים ובונים סכרים בכרם בית ישראל.
במהלך הדיון התבטאו רבני העיר על חומרת הדבר שבהחזקת כלי גלישה לא מסונן ע''פ תקנת חכמים, כמו כן נדונו אמצעי ההסברה וההרתעה שיש לפעול בקרב הקהל. '' יהודים משלנו יושבים על חבית חומר נפץ, ואין הם מודעים לכך'' סיכם הגר''צ ברוורמן את הישיבה המיוחדת.

יריב פאר מנכ''ל אינטרנט רימון שבחודש האחרון הספיק להיפגש עם רבים מגדולי ישראל אמר בדברי ברכתו כי הוא מתפעם מעוצמת רוחם של הרבנים הדואגים לצאן מרעיתם ללא ליאות, הוא התחייב בשם קברניטי החברה כי אינטרנט אתרוג תמשיך לעמוד בקו הראשון של קדמת הטכנולוגיה במקביל לנוחות השימוש ולהוות ספק האינטרנט של הציבור החרדי בהתאם לערכיו והשקפת עולמו., ''זו השליחות שלנו ואנו נעמוד בה'' סיים את דבריו. הרבנים המשתתפים קבעו כי מפני חשיבות העניין ימשיכו להיפגש בקביעות ולעמוד על המשמר כדי לפקח מקרוב ולהמשיך ולהציל נפשות בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד