י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסום ראשון • לראשונה: מסע חיזוק של הגרי"ג אדלשטיין בירושלים

לראשונה מאז פטירת הגראי"ל שטיינמן, יערוך ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, הממעט לצאת מביתו, מסע חיזוק בירושלים, יחד עם חבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, הגר"ד לנדו. השניים ישתתפו בכנס מיוחד לאלפי מחנכים, ר"מים וראשי ישיבות

הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו. צילום ארכיון: שוקי לרר
הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו. צילום ארכיון: שוקי לרר



ההנהגה הליטאית אחרי הסתלקותו מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל: מרנן ורבנן גדולי ישראל הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו, צפויים להגיע ביום שלישי הקרוב לעיר ירושלים להשתתף לראשונה, בכינוס חיזוק לאלפי מחנכי ור"מי הישיבות הקדושות.

ל'בחדרי חרדים', נודע כי מדובר בביקור ראשון של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בירושלים, מאז הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל. על דרך כלל הרב ממעט לצאת מביתו שבבני ברק.

מסע החיזוק יוצא דופן מעורר כבר עתה התרגשות גדולה בעיר הבירה. לקראת בואם של מרנן ורבנן הגרי"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו שיבוא להשתתף בכינוס השנתי של "לב שומע" - המונה תחתיו אלפי מחנכים, רמי"ם ומשגיחים בישיבות מכל רחבי הארץ, אשר מתכנסים ליום עיון והדרכה ביום שלישי באולמי תמיר בירושלים.

שיא המעמד אמור להתקיים בעת משאו המרכזי של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שינאם בפני אלפי המשתתפים, ובמעמד הגר"ד לנדו שיגיע אף הוא להשתתף בכינוס האלפים.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' - כי לאחר נאומו של הגרי"ג אדלשטיין - צפוי אף לשאת דברים הגר"ד לנדו ולאחר מכן יישארו מרנן ורבנן במקום כדי לענות לשאלות המצטברות לאלפי המחנכים מכל רחבי הארץ במשך כל השנה.

כמו כן ישתתפו בהמשך יום העיון - מרנן ורבנן נשיא המועצת חכם שלום כהן, ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי והמשגיח הגה"צ רבי דן סגל.
הגריג אדלשטיין הגרד לנדו ירושלים מסע חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד