י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בגלל השבת: הכוכב הספרדי דחה את ההופעה בישראל

זה בא מכיוון מפתיע ותוך התחשבות בשומרי השבת בישראל - "אנחנו שמחים לבשר שגם מנהליו של אנריקה לא נשארו אדישים לבקשות של אלפי מעריצים בישראל ולכן המופע יזוז יום אחד קדימה"

אנריקה איגלסיאס בפעם הקודמת בכותל המערבי. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
אנריקה איגלסיאס בפעם הקודמת בכותל המערבי. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90



שמירת שבת: אנריקה איגלסיאס, הוא כוכב זמר ספרדי שצפוי להגיע למופע שירה ענק בפארק הירקון בישראל, לאחר 3 שנים שלא ביקר בארץ - תחילה מועד הופעתו נקבע למוצאי שבת 26 במאי.

אלא שבשבועות האחרונים מאות מעריצים שומרי שבת מישראל, פנו לחברת ההפקה של המופע, בבקשה לדחות את מועד ההופעה של הזמר, בטענה שהינם שומרים שבת והם יתקשו להגיע לאירוע ביום שבו השבת יוצאת רק בשמונה בערב.

בעקבות כך, מפיקי המופע בישראל פנו למנהליו של איגלסיאס שנענו בחיוב וההופעה נדחתה ביום - ממוצאי שבת, ליום ראשון 27.5.18.

בדף הפייסבוק של אנריקה איגלסיאס בישראל נכתב: "שומרי השבת, יש לנו חדשות סופר משמחות בשבילכם! בשבועות האחרונים קיבלנו מכם אלפי בקשות להזזת תאריך המופע של אנריקה בגלל זמן יציאת השבת. אנחנו שמחים לבשר שגם מנהליו של אנריקה לא נשארו אדישים לבקשות של אלפי מעריצים בישראל ולכן המופע יזוז יום אחד קדימה ליום ראשון ה-27.5.18. מוזמנים להצטרף ל-25 אלף המעריצים שכבר הבטיחו את מקומם".

אנריקה מיגל איגלסיאס פרייסלר הוא זמר - יוצר ספרדי זוכה פרס גראמי. מכירות אלבומיו עומדות על יותר מ-60 מיליון עותקים, והוא ממוקם שני, בדירוג מכירת השירים בספרדית.
אנריקה איגלסיאס זמר חילול שבת הופעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד