י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קידוש ה': אחרי אדם - הכוכב החילוני מפתיע

לאחר שכוכב הזמר המזרחי עומר אדם רשם תקדים וסירב להופיע בשבת, החליט גם הזמר משה פרץ שלא להופיע בשבת והציב את הדבר כתנאי למארגני פסטיגל החנוכה • המארגנים קיבלו את התנאי - ובשבת לא יערכו הופעות בפסטיגל

משה פרץ. צילום: פלאש 90
משה פרץ. צילום: פלאש 90



נחת לקדוש ברוך הוא - הזמרים החילונים סוחפים האחד את השני שלא להופיע בשבת: לפני מספר חודשים כוכב הזמר המזרחי עומר אדם רשם תקדים היסטורי, ועשה קידוש ה' גדול לאחר שסירב להופיע ב'פסטיגל חנוכה' שנערך בשבת, בעד כל סכום שהוצע לו. בעקבות סירובו, הפסטיגל לא נערך בשבת. לדעת רבים, בזכות שמירת השבת עומר אדם זוכה להצלחה מטאורית בשנה האחרונה במכירות ומופעי ענק ואף זכה לשבחים מצד רבנים על אף הוויתור הכספי הגדול הכרוך בכך.

כעת, חודשים ספורים לאחר מכן, מתברר שכוכבים חילונים אחרים הולכים בעקבותיו של אדם. בימים אלו, בהפקת הפסטיגל מנהלים משא ומתן עם הזמר הישראלי המפורסם משה פרץ לקראת הצטרפותו למופעים בחנוכה הקרוב.

ע"פ הדיווח של ערן סויסה ב'ישראל היום', פרץ הציב במו"מ תנאי להצטרפותו: "לא אסכים להופיע בשבת". בהפקה קיבלו את דרישתו הבלתי מתפשרת של פרץ והחליטו שגם השנה לא יתקיימו הופעות בשבת קודש.

זו לא הפעם הראשונה שהזמר משה פרץ מסרב להופיע בשבת. לפני כחצי שנה סירב פרץ להשתתף בצילומים שתוכננו ליום שבת בלונדון, במסגרת תכנית הטלוויזיה הפופולרית 'אקס פקטור' שבה שימש כשופט.

סירובו של פרץ התקבל בתדהמה מכיוון שבצילומים היה אמור ליטול חלק סיימון קאוול, יוצר התוכנית ושופט הריאליטי המוכר בעולם. בעקבות החלטתו של פרץ, נשארו כל שאר השופטים בארץ, והחליטו שלא לנסוע ללונדון בלעדיו - וכך צוות השופטים גרם לקידוש ה'.

כעת נותר לראות האם זמרים נוספים ילכו בעקבות צמד החלוצים אדם ופרץ שבחרו את שמירת השבת על פני הופעות הענק.,
עומר אדם משה פרץ פסטיגל חנוכה שמירת שבת קיודש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד