כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

על רקע השיח החרדי: דרעי משגר מסר חד

שר הפנים אריה דרעי במסר לקראת יום השואה: "עלינו לכבד את הימים הממלכתיים של זיכרון השואה וחללי צה"ל. זו דרכם של גדולי ישראל"

צילום מרים אלסטר, פלאש 90
צילום מרים אלסטר, פלאש 90



צריך לכבד את חללי צה"ל: שר הפנים אריה דרעי אמר היום (שני), כי "עלינו לכבד את הימים הממלכתיים של זיכרון השואה וחללי צה"ל".

בראיון לרדיו 'קול חי' אמר דרעי: "ברור לכולם שעלינו לכבד את הימים הממלכתיים של זיכרון השואה וחללי צה"ל, אני מכיר את כל הטעונים שהם לא מכבדים את תשעה באב או את פסח, אבל אנחנו בני תורה מקדשי שמים ועלינו לכבד בלי פרובוקציות. אנחנו עושים כבר שנים ימי לימוד תורה בכל הארץ, זו הייתה דרכם של גדולי הדור, מצד אחד לכבד - כמו הרב מפוניבז' - ומצד שני לדעת שהכל זה סביב התורה".

עוד הוסיף והתייחס להפצצה בסוריה: "ההחלטה הישראלית היא לא לאפשר נוכחות איראנית בסוריה בכל מחיר. יש לנו בנוסף חובה להגיב על הטבח הנורא שמתרחש סמוך אלינו. אנחנו המדינה הכי קרובה וזו חובתינו. חצי מליון איש נרצחו בסוריה, והעולם שותק".

בהתייחס למצב הפוליטי אמר: "הקואליציה לא במיטבה מקווה שגם הגיור לא יפול עלינו יחד עם חוק הגיוס, אני יודע ששר הביטחון מבין את נושא הגיוס אני מקווה שהוא יבין את המשמעות האדירה של החוק הזה".

עוד הוסיף בנושא המסתננים: "ראש המל"ל הוא שניהל את המו"מ עם המדינה השלישית והגיע להסדים. ראש הממשלה החליט ברגע האחרון שלא ללכת על ההסכם הזה, כל מי שתוקף את התהליך הזה אפילו לא הרים טלפון אליי או לראש המלל להבין עלמה מדובר, יש בורות אדירה בסוגיה".
אריה דרעי שס יום השואה גדולי ישראל יום הזכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד