כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הפרובוקטור החילוני מתלונן: "שרפו לי את האופנוע"

מעורר הפרובוקציות הסדרתי, מלין הבוקר בפוסט שהעלה בפייסבוק, כי טוקבקיסטים הם אלו ששרפו הלילה את האופנוע שלו: "אלפי המגיבים, המסיתים, המקללים. אתם! אלו שאחראים לזה"

האופנוע השרוף בחנייה
האופנוע השרוף בחנייה



לאחר שורת פרובוקציות שביצע תוך התגרות בסמלי דת ופגיעה ברגשות הציבור החרדי בתוככי העיר בני ברק, כעת הוא מלין כי האופנוע הפרטי שלו הועלה באש.

דניאל עמרם, בחור ישיבה בעבר שעזב את הדת ועורר בחודשים האחרונים לא מעט פרובוקציות, העלה הלילה פוסט בפייסבוק, בו הוא מספר ומתלונן כי שרפו לו את האופנוע ולקחו לו את מקור הפרנסה היחיד שלו. בפוסט שהעלה הוא כתב שהמגיבים הם אלו שאחראים לכך כי הם הסיתו בתגובות נגדו.


דניאל עמרם נעצר בפסח האחרון בבני ברק.

"אז כשאתם כותבים טוקבק בפעם הבאה, או מפרסמים פוסט על מישהו שמביע דעה שמכעיסה אתכם, שהוא "אנטישמי", תחשבו שוב, כי הנה המחיר להסתה שלכם". טוען עמרם.

"הלילה בסביבות השעה 2:00 (ככל הנראה) הגיע לביתי אדם שהחליט לקחת את כל הטוקבקים שלכם צעד אחד עלוב נוראי ומביש, קדימה".



"והצית באש חיה את האופנוע שלי, וביחד עם זה את שאריות תחושת הביטחון שלי לחיות כאן בסביבה הפיזית שלי, ביחד עם זה את מקור הפרנסה היחיד שלי, ובעיקר הצית בידיו את שאריות הדמוקרטיה שנשארו כאן בשביל להביע דעה".

"אבל זה לא הזבל האנושי שהצית. כולכם! כל אלפי המגיבים, המסיתים, המקללים. אתם! אלו שאחראים לזה, אולי נדמה לכם ש"זו רק תגובה" שברוב המקרים תתנצלו עליה אם תחשבו שוב, אך ידכם נגועה בזה ללא ספק". כתב עמרם.

כזכור, כפי שדווח בעבר ב'בחדרי חרדים', עמרם הגיע לתודעה לאחר שתיעד את עצמו שורף תפילין ויצר מהומה ברשתות החברתיות, בעקבותיה הוא גם נקרא לחקירה במשטרת ישראל על כך שביזה סמל דת. וירא כי טוב, אז הוא לא הסתפק בכך והמשיך עם פרובוקציות נוספות בפומבי, כשהגיע לשטיבלך איצקוביץ' בבני ברק והציג תמונה לא צנועה שעוררה זעם בקרב עוברים ושבים, בהמשך הוא הגיע בחול המועד פסח עם לחמים ופיתות לרחובה של עיר, כדי להרגיז את תושבי בני ברק, בנוסף, הוא תיעד את עצמו לפני יומיים כשהוא יורק על שריד בית מקדשינו הכותל המערבי.

מתוך דף הפייסבוק של עמרם;






דניאל עמרם שריפת אופנוע פרובוקטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד