י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"אני פה, תעזרו לי אני לא יכול לנשום"

"אני פה, אני פה. תעזרו לי אני לא יכול לנשום" – כך איתרו השוטרים קטין כבן 15 שהוחזק נעול במחסן הבית ע"י אביו והזעיק את המשטרה

"אני פה, תעזרו לי אני לא יכול לנשום"
דוברות המשטרה



אתמול (שני) בשעות אחר הצהריים הוזעקו שוטרים למזרח ירושלים לאחר שיחה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה ע"י קטין, לפיה אביו כלא אותו במחסן הבית.

השוטרים לקחו את התלונה ברצינות ומיהרו אל היעד, הם יצרו עמו קשר טלפוני, הרגיעו אותו, ובמקביל עשו מאמצים נרחבים לאתר את הבית והמחסן בו הוא מוחזק.

תוך זמן קצר, הצליחו השוטרים לאתר את הבית וכשהתקרבו אליו שמעו את זעקותיו של הקטין בשפה הערבית, בוקעות מתוך המחסן "אני פה, אני פה, תעזרו לי אני לא יכול לנשום". השוטרים מיד פעלו לחילוצו של הקטין מתוכו.

לאחר מכן, נעצר אביו בשנות השלושים לחייו והוא הובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לכליאת שווא, תקיפת קטין על ידי אחראי וגרימת חבלה.

מחקירה ראשונית עלה החשד נגד האב, כי בנוסף לכליאת בנו במחסן הבית, תקף אותו וגרם לו לחבלות. היום (שלישי) יובא החשוד לדיון בעניינו בפני בית המשפט.

במשטרה מציינים, כי התגובה הנחושה של השוטרים, איתור הבית תוך זמן קצר במזרח ירושלים וחילוצו של הילד, מהווים נדבך חשוב ומרכזי ביכולותיה של המשטרה להגיב במהירות לכל דיווח, ונובעים מהיכרות שטח מעמיקה ע"י השוטרים, וזאת במטרה לתת לתושבי מזרח ירושלים את שירותי המשטרה בצורה הטובה והמהירה ביותר גם בעבירות הקלות וגם בעבירות הקשות והחמורות.

המרתף בו היה כלוא הקטין. צילום: דוברות המשטרה





כליאה מחסן קטין משטרה ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד