י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנשיא טראמפ משתולל וזועם: "ציד מכשפות"

נשיא ארה"ב זועם על כך שסוכני ה-FBI פרצו למשרד עורך הדין שלו והחרימו מסמכים אישיים • "ציד מכשפות של מפסיק נגדי כבר 12 חודשים"

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס צילום: רויטרס



הנשיא טראמפ תוקף את ה-FBI בעוצמה על כך שהחרימו מסמכים מעורך דינו האישי. אמש, סוכנים מיוחדים החרימו מהמשרד של מייקל כהן מסמכים הנוגעים לחקירה שהם עורכים על חלקו של טראמפ לכאורה במעורבות הרוסית בבחירות האחרונות בארה"ב.

טראמפ זעם על כך וצייץ בטוויטר "חיסיון עורך דין - לקוח מת". בציוץ נוסף מיד לאחר מכן הוא כתב כי זה "ציד מכשפות".

החקירה כוללת חשד להונאת בנקים, הונאה באמצעות תקשורת והפרת חוקי מימון בחירות וכן תשלום דמי שתיקה, ששילם עורך הדין לגורם בארה"ב, כדי שלא יספר על קשרים פסולים עם הנשיא לפני שנבחר לתפקיד.

התובעים הפדרליים במנהטן הגיעו עם צו חיפוש, לאחר שקיבלו פניה מהחוקר המיוחד רוברט מולר, שמינה משרד המשפטים. לפי הדיווח בכלי תקשורת בארה"ב, החרימו הסוכנים; מסמכים, מחשבים, דיסקים וטלפונים ניידים.

לפני זמן קצר אמר טראמפ: "אני שמעתי שהם פרצו למשרד של העורך דין הפרטי שלי שהוא אדם טוב, זה מצב מביך וזה 'ציד מכשפות', אנחנו נתנו יותר ממיליון מסמכים לסוכנים מיוחדים והם המשיכו ללכת קדימה בכל הכוח, אנחנו מדברים פה על סוריה ועל דברים חשובים נוספים, ונמצאים פה עם צמרת הצבא, ויש לי את הציד מכשפות של מפסיק נגדי כבר 12 חודשים, ואף יותר מזה, זה התחיל עוד לפני שנבחרתי לנשיא, זו התקפה נגד המדינה שלנו, ולכל הדברים שאנחנו עומדים מאחורי זה".

הוא המשיך ואמר: "כשראיתי ושמעתי את זה בדיוק כמו שאתם שמעתם, ואמרתי שזה פשוט רמה אחרת של חוסר הגינות, אני ראיתי עיתונאי שלא נמנה על אוהדי ולא טוב אלי בלשון המעטה, אומר שזה נבזי ביותר, הם לא מצאו שום דבר על רוסיה, אנשים עבדו עם אובמה ועם קלינטון והם יודעים על הדברים הרעים שהיא עשתה, דברים איומים, הם לא מסתכלים על הדברים הללו".

עורך דינו של מיכאל כהן, כינה את הפשיטה והחרמת המסמכים "בלתי הולם לחלוטין ומיותר". נראה כי החיפוש אינו קשור ישירות לחקירתו של רוברט מולר, אך זה ככל הנראה נבע ממידע שחשף התובע לתובעים בניו-יורק שחוקרים דברים נוספים.
טראמפ זועם חוקרי FBI פשיטה מיכאל כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד