א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פרשת התינוק לא נרגעת: מהומות בככר השבת

בעקבות החלטת בית משפט השלום באשקלון להאריך בשלישית את מעצר אב התינוק שנפטר בחול המועד פסח, קיצונים מפגינים בירושלים

הלווית התינוק. צילום: פלאש90
הלווית התינוק. צילום: פלאש90



בעקבות החלטת בית משפט השלום באשקלון להאריך בשלישית את מעצר אב התינוק שנפטר בחול המועד פסח, קיצונים מפגינים בירושלים הערב (שלישי), וחוסמים לתנועה את כיכר השבת והרחובות הסמוכים לה.

במשטרת ירושלים הודיעו כי צומת כיכר השבת נחסמה לתנועת כלי רכב, ובתיעוד מההפגנה נראה כי כוחות משטרה פועלים במקום להרגעת הרוחות, כולל שימוש בבלשי משטרה על מנת לאתר את הדומיננטיים שבמפגינים.

המהומות בכיכר השבת הערב, צילום: דוסינייעס

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', המשטרה ביקשה להאריך בחמישה ימים את מעצרו של את התינוק שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי במלון מיאמי באשדוד ביום שני שעבר. בית משפט קיבל את בקשת עו"ד נדב גדליהו ונעתר רק חלקית לבקשת המשטרה, בכך שהאריך את מעצר האב עד ליום חמישי. מעצר האם החשודה, הוארך ביום שני גם כן עד ליום חמישי.

הדיונים בבית המשפט בעניין ההורים נערכים בדלתיים סגורות ותחת צו איסור פרסום, ועד כה טרם התקבלה החלטה חד משמעית כתוצאה ממה נגרם מותו של התינוק בן החודש שלדברי האם החליק מידיעה בעת שהייתה בג'קוזי בחדר, וטבע.

עד לקבורת התינוק בערב שביעי של פסח, נערכו הפגנות כמעט מידי יום בערים אשדוד, בית שמש וירושלים, אולם מאז ההפגנות דעכו לחלוטין. היום עם הארכת מעצר האב, הוחלט לקיים הפגנה כאות הזדהות עם ההורים, שמצבם המשפטי טרם ברור.
אשדוד תינוק מחאה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד