י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נון חגג בר מצווה עם 5000 איש בכיפל חארס

מעל 5000 מתפללים נכנסו הלילה להילולת יהשע בן נון בכפר כיפל חארס בשומרון. לראשונה הכניסה התקיימה בשעות הערב המוקדמות. דגן: "עם ישראל זוכר את מנהיגיו גם אחרי אלפי שנים"

נון חגג בר מצווה עם 5000 איש בכיפל חארס



מעל 5000 מתפללים נכנסו הלילה (רביעי) לקבר יהושע בן נון שבכפר כיפל חארס בשומרון, ואובטחו על ידי כוחות צה״ל של החטיבה המרחבית ״אפרים״. לראשונה התקיימה הכניסה בשעות הערב המוקדמות.



בין הנכנסים היה גם נון מרחובות שחגג בר מצווה במקום. אביו אלרום סיפר: "קראנו לו נון על שמו של אביו של יהושע. אנחנו שמחים ומתרגשים לחגוג לו בר מצווה דווקא במקום המיוחד הזה".

"עם ישראל זוכר את מנהיגיו גם אחרי אלפי שנים. זה דבר מרגש שמוכיח את כוחו של עם הנצח" אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אנחנו נמשיך להגיע לכאן. לקבר יהשע בן נון. על טפינו. ונחזק את הנוכחות כאן ובכל המקומות הקדושים בשומרון".

ראש מועצת שומרון הודה למחט אפרים לכוחות הבטחון ולמנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים בשומרון על הפעילות למען הכניסה למקום "עלינו להמשיך לפעול בכדי לאפשר לעם ישראל להתפלל למקומות הקדושים לו. כאן ובכל מקום בארץ ובעולם".

מח״ט אפרים אמר במקום, ״הלילה הכניסה אובטחה ע״י כוחות החטיבה, גדוד ״שמשון״, כוחות מג״ב ומשטרה. חשוב לציין, שכניסות מאובטחות מתקיימות מידי כמה חודשים והכניסה ללא תיאום אסורה. צה״ל ימשיך ויפעל למען בטחון התושבים.















יהושע בן נון שומרון כיפל חארס הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד