כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

בעלי בלאקברי הגישו בקשה לתביעה ייצוגית נגד RIM

לקוחות החברה בחו"ל המחזיקים בחבילת גלישה דורשים מ-RIM פיצוי על תקלה בת שלושה ימים שאירעה בתחילת אוקטובר ומנעה אפשרות גלישה, שליחה וקבלה של דואר אלקטרוני

  • כ"ט תשרי התשע"ב
משרדי RIM בקנדה. הציעה אפליקציות כפיצוי  צלם: רויטרס
משרדי RIM בקנדה. הציעה אפליקציות כפיצוי צלם: רויטרס

בעלי מכשיר הטלפון הנייד בלאקברי מתוצרת RIM הגישו בקשה לתביעה ייצוגית נגד היצרנית עקב תקלה בת שלושה ימים שהחלה ב-11 לאוקטובר ושיבשה את אפשרות הגלישה וחילופי הדואר האלקטרוני. משרד עורכי הדין הקנדי CLG הגיש ביום שלישי השבוע בבית המשפט בעליון בקוויבק, בקשה לתביעה ייצוגית נגד RIM בשמם של לקוחות החברה המשלמים עבור חבילת גלישה חודשית ונפגעו מהתקלה.

"התביעה נוגעת רק ללקוחות בעלי חבילת גלישה חודשית ודורשת עבורם החזר", אמר ג'ף אורנשטיין, עורך דין ב-CLG. התקלה ב-RIM שיבשה בין היתר את הגישה לאינטרנט של לקוחות החברה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ופגעה ב-120 אלף בעלי המכשירים בישראל. לפני כעשרה ימים הודיעה RIM כי תפצה את לקוחות החברה באפשרות להוריד אפליקציות פרימיום בחינם למשך שישה שבועות. על פי RIM נאמד שווי הפיצוי ב-100 דולר ללקוח. בנוסף הוגשה נגד RIM תביעה בבית משפט מחוזי של ניו מקסיקו בארה"ב , בטענה להפרת שם המסחר BBX.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד