ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נתניהו: נותנים להם את הגיבוי למלאכתם הקדושה

ראש הממשלה נתניהו אמר בישיבת "שרינו" כי, "המציאות רגישה ולכן אני מבקש מהשרים לא להתבטא בנושא הביטחוני" • קודם לכן בישיבת הממשלה אמר נתניהו על הביקורת בימים האחרונים כלפי צה"ל: "אני גאה בחיילים שלנו, וביחד עם כל שרי הממשלה אנחנו נותנים להם את כל הגיבוי הדרוש לעשות את מלאכתם הקדושה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת שרי הליכוד כי "המציאות רגישה ולכן אני מבקש מהשרים לא להתבטא בנושא הביטחוני".

בהתייחסו לסאגת המשואות שהגיעה לסיומה לאחר קרב ארוך בינו ובין יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בהחלטה בה ישיא ראש ממשלת ישראל משואה בכל עשור עגול ליום העצמאות, אמר נתניהו כי "הנושא מאחרינו, הולכים יחד בכוחות משותפים".

קודם לכן, בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "הממשלה תשמע היום סקירה מפי השר הנגבי על שיתוף הפעולה האזורי בין ישראל למדינות האזור. שיתוף הפעולה הזה גדל ומתפתח מאוד בשנים האחרונות, משני טעמים: הטעם הראשון הוא הערכה משותפת על איומים משותפים. אני חושב שהאירועים הדרמטיים מסביבנו ממחישים את הנקודה הזאת מאוד בימים האחרונים - בזה לא נדון כאן, אבל כן נדון בתוצאות החיוביות של ההערכה הזאת, וגם בהתפתחות של ישראל ככוח טכנולוגי עולמי, שמדינות האזור גם הן רוצות ליהנות מזה. לכן יש כאן בשורה חשובה למדינת ישראל. לדעתי, כאן גם טמונים זרעי השלום האמיתי שיכול להגיע בבוא היום על בסיס שיתוף פעולה כזה.

נתניהו הוסיף, "היום אנחנו נציין גם את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. זיכרון השואה תמיד עמנו, וכך גם הערכת הגבורה שהקימה מחדש את מדינת ישראל, ונותנת לנו תקווה לעתיד. והתקווה הזאת היא קודם כל ביכולת שלנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו נגד אלו שבאים לכלותנו.

"בעניין הזה", ציין רה"מ, "אני ראיתי את הדבר המקומם והאבסורדי שאנשים שבאים לחיילי צה"ל, שמגנים עלינו מפני כליה, וקוראים להם טרוריסטים. הם לא קוראים טרוריסטים לחמאס, שאומר בריש גלי שבכוונתו להשמיד את מדינת ישראל, כולל את המפגינים הללו - לזה הם לא קוראים טרוריסטים. לחיילי צה"ל שפועלים למנוע את ההשמדה הזאת, אותם הם תוקפים. זה אבסורד שאין גדול ממנו. אני חושב שבכל יום, במיוחד ביום הזה, כולנו יודעים את התרומה הכבירה של חיילי צה"ל לביטחון ישראל ולעתיד ישראל. אני גאה בחיילים שלנו, וביחד עם כל שרי הממשלה אנחנו נותנים להם את כל הגיבוי הדרוש לעשות את מלאכתם הקדושה", אמר נתניהו.
בנימין נתניהו ישיבת הממשלה ישיבת שרינו המצב הבטחוני המשואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד