ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פורץ הרכבים נלכד בסמוך לבית הכנסת המפורסם

במהלך פעילות יזומה, הבחין קצין משטרה כי בסמוך לבית כנסת מוסיוף בשכונת הבוכרים, מתבצעת פריצה לרכב. הקצין הגיב במהירות ובנחישות, יחד עם שוטרים נוספים פתחו במרדף רגלי אחר החשוד שנמלט ברגע שהבין שנחשף, והוא נעצר. הבוקר האריך ביהמ"ש את מעצרו

פריצה לרכב. צילום: pixabay
פריצה לרכב. צילום: pixabay



במהלך הלילה תפסו השוטרים חשוד 'על חם' כאשר פרץ לרכב בסמוך לבית הכנסת בשכונה חרדית בירושלים.

במסגרת המאבק נגד עבירות התפרצות וגניבה, נערכה הלילה (רביעי) פעילות יזומה של שוטרי מרחב לב הבירה בירושלים, באזור מרכז העיר כנגד עבירות התפרצות וגניבה.

במהלך הפעילות, הבחין קצין משטרה שפעל בסמוך לבית כנסת מוסיוף בשכונת הבוכרים, כי מתבצעת פריצה לרכב. קצין המשטרה הגיב במהירות ובנחישות, יחד עם שוטרים נוספים פתחו במרדף רגלי אחר החשוד שנמלט ברגע שהבין שנחשף, והוא נעצר.

בבדיקה שנערכה לאחר המעצר על גופו של החשוד, איתרו השוטרים סמים מסוכנים ורכוש החשוד כגנוב מהרכב. במהלך המעצר, תקף החשוד את האחד מפקחי העירייה שפעלו יחד עם המשטרה.

הבוקר, הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם החוקרים ביקשו להאריך את מעצרו, על מנת להשלים את החקירה בעניינו. בית המשפט קיבל חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו ביממה.

במשטרת ירושלים מציינים כי "הפעילות החכמה והנחושה של השוטרים של משטרת ישראל נמשכת כל העת ברחבי העיר ובדגש לקראת האירועים הקרובים, על מנת לאתר את אותם העבריינים המנסים לפגוע בביטחונו וברכושו של האזרח שומר החוק, להביא למעצרם ולמצות את מלוא חומרת הדין עמם".
פריצה לרכב בית כנסת מוסיוף שכונת הבוכרים פעילות יזומה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד