י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרן הרב שטיינמן שוחח עם הגביר בטלפון: "חייבים להציל" • צפו

וידאו נדיר ממרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל משוחח עם גביר בטלפון יוקרן הערב בכינוס 'לב לאחים', בו ישתתפו אלפי אברכים בראשות רבנים וראשי ישיבות, בראשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שישא את המשא המרכזי • צפו

מרן הרב שטיינמן שוחח עם הגביר בטלפון: "חייבים להציל" • צפו



בשעות אלו החל הכנס הגדול של "לב לאחים" בראשות גדולי ישראל וראשי הישיבות. במהלך הכינוס בני ביתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל נחשפים וחוזרים בפאנל ייחודי אל הרגעים במחיצת מרן זצ"ל.

במהלך הכינוס ייחשף וידאו נדיר ממרן הרב שטיינמן זצ"ל המרים טלפון לתורם באמריקה ומבקש ממנו לתרום ל'לב לאחים' כי אי אפשר להימלט ולהגיד ידינו לא שפכו את הדם.

'בחדרי חרדים' מביא את הווידאו לראשונה


לפני כשנתיים, בשנת תשע"ו השתתף מרן בכינוס בפעם האחרונה במסירות נפש של ממש, כאשר הדרך מחדרו אל הרכב ארכה למעלה מארבעים דקות במאמצים עילאיים כשהוא מתבטא על הצורך להתאמץ בכדי להציל ולו נפש אחת.

בשנה האחרונה, התקיים הכינוס יממה לפני אישפוזו בבית החולים, כאשר בכינוס הוקרנה ברכת מרן ראש הישיבה שגרמה לרגש רב בקהל, כשהייתה זו הופעתו הציבורית הראשונה מאז אשפוזו בימי החנוכה.

הוועידה הגדולה שהתקיימה עד לשנה האחרונה בראשותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, נפתחה היום בשעות אחר הצהריים באולמי ארמונות חן בבני ברק, כשמרנן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין עומדים בראשו ואף ביקשו מראשי הארגון להזמין בשמם למעמד את ראשי הישיבות.

בפאנל המיוחד ישתתפו נאמני הבית: רבי איסר שוב, רבי גדליה הוניגסברג ובן מרן - הגאון רבי משה שטיינמן. שאת ההנחיה יוביל הרה"ג רבי יצחק שרייבר מרבני ישיבת אורחות תורה.

שיאו של הכינוס בשעה 20:00 עם כניסתם של מרנן ורבנן. המעמד השנתי הפך לכינוס הליטאי הגדול ביותר, כאשר על בימה אחת נמצאים כלל ראשי הישיבות ורבני הקהילות יחד עם קבל אלפים, כפי שכינה אותה מרן ראש השיבה זצ"ל "הכנסייה הגדולה של דורנו".

שידור חי מהכינוס. באדיבות: שיא לייב

הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן לב לאחים טלפון גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד