כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אמרו קדיש לזכר הפלסטינים שנהרגו - ונעצרו

מספר צעירים יהודים נעצרו בלוס-אנג'לס לאחר שהפרו את הסדר סמוך ל'פדרציה היהודית' בעיר, במחאה על אי גינוי הרג הפלסטינים בגבול הרצועה • באמצע אחת ההפגנות אמרו המפגינים 'קדיש' לזכר הפלסטינים שנהרגו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



בימים האחרונים נעצרו מפגינים יהודים צעירים בלוס-אנג'לס - קליפורניה, לאחר שהשתוללו וחסמו את משרדי הפדרציה היהודית של לוס-אנג'לס.

אתמול, נעצרו ארבעה צעירים יהודים נוספים לאחר שחסמו את דלתות משרד הפדרציה היהודית של לוס-אנג'לס. המפגינים קראו לארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה לגנות את האלימות הישראלית נגד מפגינים פלסטינים בעזה.

כזכור, ב'צעדות השיבה' השונות בשבועות האחרונים, ירה צה"ל ב-31 מפגינים פלסטינים שנהרגו, ולמעלה מ-1,000 נוספים נפצעו.

העצורים הם כולם צעירים שמאלנים מארגון יהודי קיצוני 'אם לא עכשיו'. הצעירים היהודים התפרעו מחוץ למשרדים של הפדרציה, וצעקו שההפגנות של הפלסטינים לא סיכנו חיילים ישראלים או אזרחים.

"גדלתי בקהילה היהודית בלוס אנג'לס, שם למדתי שחופש וכבוד הם ערכי יסוד יהודיים. כצעירים יהודים וחברים בקהילה היהודית הזאת, אנו מבקשים מהפדרציה לעשות את המינימום ולגנות את האלימות הבלתי הזאת, זה תחמושת חיה נגד מפגינים פלסטינים, כמה פלסטינים נוספים צריכים להיהרג?", הגיב אלון גליקמן, אחד מהעצורים אתמול.

המפגינים הצעירים דורשים מהפדרציה לגנות את ישראל. הם חסמו את הכניסה לבנין, השתוללו וקראו קריאות גנאי נגד ישראל. בשלב מסוים, הם לא התביישו ואמרו קדיש (עם מילים שבורות) לזכר 31 הפלסטינים שנהרגו לאחר שסיכנו חיילים בהפגנות על הגדר בגבול רצועת עזה.
לוס אנג'לס צעדת השיבה עצורים קדיש הפדרציה היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד