י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחרי שרצח את חבריו - שלף בקשה מפתיעה

'הרוצח מפלורידה' שרצח לפני כחודשיים 17 תלמידים בבית הספר בו למד - ביניהם יהודים, רוצה להעניק את ירושת אמו החורגת, בסך כולל של כמעט מיליון דולרים - למשפחות הנרצחים

רגע מעצרו של ניקולס קרוז
רגע מעצרו של ניקולס קרוז צילום: ארכיון



ניקולס קרוז הרוצח מפלורידה, שרצח לפני מספר חודשים 17 צעירים ומורים בבית הספר בו למד בעבר, רוצה לתת את הירושה שקיבל מאמו החורגת, קרוב למיליון דולרים - למשפחות הנרצחים. כך מסרה עורכת דינו.

"הוא לא רוצה שום כסף מפוליסת ביטוח החיים של אמו או כל מקור הכנסה אחר", הצהירה עורכת דינו של הרוצח, "הוא רוצה שהכסף יתרם לארגון שעוזר למשפחות הקורבנות, כדי שזה יקל על הריפוי של המשפחות" הוסיפה.

ניקולס קרוז, בן 19, הגיע לבית המשפט אתמול לשימוע בדיון שיקבע האם יש לו מספיק כסף כדי לממן לעצמו הגנה משפטית, או שהוא יכול להיות מיוצג על ידי חשבון משלם המיסים האמריקאי, ולקבל הגנה משפטית על ידי הסנגוריה הציבורית.

בארה"ב הושמעה ביקורת על כך שהרוצח מקבל הגנה משפטית על ידי הסנגוריה הציבורית בעוד שהוא יכול לממן את עצמו בכסף שקיבל בירושה מאמו החורגת, כאמור - סכום הקרוב למיליון דולר.

השופטת בדיון הודיעה שההחלטה תינתן בקרוב, ולהחלטה ככל הנראה תהיה משקל כבד, מאחר והרוצח הודיעה שהירושה שלו תעבור למשפחות הנרצחים.

כפי שסוקר בהרחבה, כאן ב'בחדרי חרדים', בטבח המזעזע שאירע ב-14 לפברואר נרצחו חמישה יהודים הי"ד: מידאו פולאק בן 18, עליזה אלחדף בת 14, ג'יימי גוטנברג בת 14, אלכס שכטר בן 19 והמורה סקוט ביגל בן 36.

הטבח הנורא התרחש בבית הספר 'פארקלנד' שבפלורידה, על אף שסוכני ה-FBI הוזהרו לפני מספר חודשים על כוונותיו של הרוצח, הם לא עשו דבר כדי למנוע את הטבח.
ניקולס קרוז רוצח פלורידה ירושה משפחות הנרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד