י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגימיק אחרי השטריימל'ך: כרטיסי טיסה למירון

אמריקאים רבים מבקשים להשתטח על ציונו של רבי שמעון בר יוחאי, רשת חנויות המזון החרדית בינגו בארה"ב - ה'אושר עד' של אמריקה, עולה על הגל ומפרסמת מבצע מיוחד לרגל ל"ג בעומר: טיסה לישראל רק ב-699 דולרים

ריקודים במירון. צילום: דוד כהן
ריקודים במירון. צילום: דוד כהן



רשת חנויות המזון החרדית בינגו בארה"ב - ה'אושר עד' של אמריקה, מפרסמת בחשבון האינסטגרם מבצע מיוחד לרגל ל"ג בעומר: טיסה לישראל רק ב-699 דולרים.

רבים הם האמריקאים הרוצים להשתטח על ציונו של רבי שמעון במירון בל"ג בעומר, וכעת הרשת מפרסמת על מכירה מוזלת של כרטיסים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני פסח נמכרו בבינגו שטריימלים ב-500 דולר, במהלך שהפתיע את סוחרי השטריימלים. כעת הרשת מפתיעה עם מבצע נוסף, טיסות למירון במחיר זול במיוחד. יצויין כי ניתן להשיג כרטיסים לטיסות קונקשן במחיר דומה, אך נראה כי גם הגימיק הרנוכחי - כרטיסי טיסה שנמכרים ברשתות מזון, יהפוך לשיחת היום בארה"ב החרדית.

את המבצע אפשר לממש רק ברשת. בחשבון של הרשת נכתב "תגיעו לרשת בינגו ותבחרו באחד מהביתנים את המסלול שאתם רוצים, תמלא פרטים אישיים ופרטי הדרכון, כשהפרטים יאושרו, התשלום רק במזומן, מיד לאחר התשלום יקבל הקונה מספר אישור למייל, או לטלפון בהודעה".

לטסים יש מספר אופציות לתאריכים שנוחים להם, כל הטיסות הם מנמל התעופה קנדי בניו יורק, דרך איסטנבול טורקיה. לאחר התשלום אין אפשרות להתחרט.
בינגו כרטיס טיסה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד