י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אשר עונה מדוע אבוטבול צריך לפנות את מקומו

ח"כ אשר העניק הערב ראיון ליעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פילפוליטיקה' והתייחס לשורת נושאים אקטואליים • על חוק הגיוס: "מלאכתנו נעשית בידי אחרים. לדבר על כך בתקשורת רק יזיק" • על הדרישה להחלפת אבוטבול בבית שמש למרות שהוא ראש עיר טוב: "לפי השיטה הזאת ראש העיר בב"ב היה צריך להיות עד היום מרדכי קרליץ"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



ח"כ אשר העניק הערב (חמישי) ראיון ליעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פילפוליטיקה' ברדיו קול חי והתייחס לשורת נושאים אקטואליים.

בנוגע לפסקת ההתגברות, אותה דורשים החרדים להצמיד לחוק הגיוס שיסדיר את מעמדם של בני הישיבות, אמר ח"כ אשר כי "עיסוק של החרדים ביוזמת ראש הממשלה בפסקת ההתגברות רק תזיק. אנו רואים שמלאכתנו נעשית ע"י אחרים, עלינו לדאוג לחקיקת חוק הדיחוי ע"פ הסיכום מיד בתחילת מושב הקיץ, ולא לדבר על כך בתקשורת, וכך נעשה".

בתגובה לשאלה מדוע להחליף ראש עיר חרדי טוב בבית שמש: אמר אשר כי לפי השיטה הזאת ראש העיר בבני ברק היה צריך להיות עד היום מרדכי קרליץ.

"עשר שנים תמכה דגה"ת תמיכה מוחלטת באבוטבול", אמר אשר. "כיום רוב הציבור החרדי המתגורר בבי"ש הוא מיהדוה"ת ואין סיבה שנקח קבלני משנה ממפלגות אחרות. אנו לא מחפשים מועמדים מבחוץ יש לנו נציגים כיום בעיריה הראויים לכהן בתפקיד. זו עמדת החכי"ם של דגה"ת. התבקשנו ע"י רבני התנועה לערוך בדיקות נוספות בטרם נעלה לגדולי ישראל להציג בפניהם את מכלול ההיבטים והם אשר יכריעו בענין.

"על הבחירות המונציפליות בירושלים אמר הח"כ הדגלאי: חייב להיות שיתוף פעולה של כלל המפלגות החרדיות לגבי זהות המועמד, צריך לבחון בזהירות רבה הצבת מועמד חרדי, שעלול להעלות את אחוז המצביעים הלא חרדיים ואף עלול לפגוע במס' הנציגים החרדיים במועצה.

על הצבת מועמד באלעד אמר אשר: "אין ספק שיש באלעד ראש עיר מצויין. הוא נבחר בשיתוף פעולה ברשימה משותפת של דגה"ת ואגו"י. וב"ה זכינו לקידוש שם שמים, יחד עם זאת קיים הסכם רוטציה שמקובל על שתי המפלגות. כלל השיקולים והצדדים יוצגו לגדולי ישראל אשר יכריעו כיצד לנהוג".
יעקב אשר דגל התורה בחירות בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד