י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: הנער גנב את התיבה של המשפחה החרדית - ונמלט

משפחה חרדית בארה"ב הופתעה לגלות כי תיבת הדואר שלה נתלשה ממקומה. בתיעוד מצלמות האבטחה המותקנת מחוץ לביתם נראה נער גוי כשהוא צועד עם התיבה, אותה ככל הנראה עקר שניות ספורות קודם לכן ונמלט מהזירה כשהתיבה בידו

צפו: הנער גנב את התיבה של המשפחה החרדית - ונמלט



משפחה חרדית בארה"ב הופתעה לגלות כי תיבת הדואר שלה נתלשה ממקומה. בתיעוד מצלמות האבטחה המותקנת מחוץ לבית, ושהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה נער גוי כשהוא צועד עם התיבה אותה ככל הנראה עקר שניות ספורות קודם לכן, מוציא את המכתבים מתוכה ומשליך אותם לרצפת החצר, לאחמ"כ נמלט מהזירה כשהתיבה בידו.

המשפחה החרדית הגישה תלונה למשטרה המקומית. בנוסף, בתיעוד נראים חבריו של הנער, עומדים בצד הרחוב ומחכים לחברם שעסוק בלרוקן את התיבה. ראש המשפחה החרדי ממנה נגנב תיבת הדואר מספר לאתר Yeshiva world news, כי זו לא פעם הראשונה בה נעקרת תיבת הדואר שלהם, והוא הגיש על כך תלונה למשטרה בעבר.



המקרה אירע ברחוב צ'סטנאט ריידג' שמחוז רוקלנד שממזרח למונסי. בתקופה האחרונה הגיע לאזור מספר גדול של משפחות חרדיות, מאחר ובשכונה החרדית מונסי לא נותרו כבר דירות פנויות.

יצוין כי תיבות דואר בארה"ב נחשבות לרכוש פדרלי, מה שהופך אותו לפושע שעובר עבירה פדרלית. גם השחתה של תיבת דואר נמצאת באותה קטגוריה, וניתן לגזור על פושע פדרלי קנס של עד 250 אלף דולר, או עד שלוש שנות מאסר.
תיבת דואר חרדים ארצות הברית צסטנאט ריידג גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד