י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בבית הגר"ח: הודאה על המשכורות ששולמו

בבית הנשיא החדש של ישיבת 'עטרת שלמה' הגר"ח קנייבסקי, נערך אמש מעמד בהשתתפות כל ראשי הכוללים כהודאה לה' יתברך על השגת סכומי העתק ותשלום המשכורות עוד טרם תחילת זמן הקיץ בישיבות ובכוללים • צפו בתיעוד

הגר"ח קנייבסקי במעמד אמש. צילום: יעקב נחומי
הגר"ח קנייבסקי במעמד אמש. צילום: יעקב נחומי



לרגל תחילת זמן קיץ נערך אמש (ראשון) בבית הגר"ח קנייבסקי, מעמד תפילה עבור מחזיקי קבוצות הכוללים שעל ידי ישיבת 'עטרת שלמה', שזמן רב לא שילמו מלגות לאברכים, ורק באחרונה החלו לחזור למסלולם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בפרויקט תחילת הזמן בישיבת 'עטרת שלמה' שולמו המשכורות לכל הרמי"ם ואנשי הצוות של הישיבה, וכן שולמו מרבית משכורות אברכי הכוללים. מדובר בסכומים ששולמו לאחר זמן רב שהרשת לא שילמה לאברכים את המלגות וזאת בשל מצב כלכלי קשה.



כעת, עם הוראת ובקשת נשיא הישיבה של 'עטרת שלמה' - הגר"ח קנייבסקי לראש הישיבה הגרש"ב סורוצקין להעמיד נדיבים לכל קבוצות הכוללים מעכשיו ולהבא, כך שלכל כולל יהיה נדיב מיוחד שיחזיק אותו - נערך מעמד תפילה במעונו ברחוב רשב"ם בבני ברק על כלל הנדיבים לצד הודאה על העבר, על כך שהצליחו לגייס את הכסף ובקשה על העתיד.

במעמד השתתפו בין היתר, ראשי הישיבה של 'עטרת שלמה'; הגאון רבי חיים פיינשטיין, הגאון רבי חיים מרדכי אוזבנד והמשגיח הגאון הצדיק רבי יוסף דיוויס, לצד ראשי הכוללים מכל רחבי הארץ בראשות הגאון רבי בנימין סורוצקין.

בחודשים הקרובים מתכוונים ב'עטרת שלמה' לגייס את החודשים שנותרו בכדי לשלם לאלפי האברכים את הכסף.

את המפגש ארגן ר' חיים מרדכי הערץ מנהל מחלקת חו"ל ב'עטרת שלמה'.

צילומים: יעקב נחומי



































עטרת שלמה הרב חיים קנייבסקי מעמד תפילה תורמים משכורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד