י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רימוני הלם ונפגעים: הפגנה סוערת מול לשכת הגיוס בשל מעצר צעירה

לאחר דיווח על מעצרה של צעירה חוזרת בתשובה מהר נוף, נערכת הפגנת מחאה סוערת של חרדים קיצונים, מול לשכת הגיוס בירושלים. כוחות משטרה שהגיעו למקום ניסו לפזרם, אך ללא הצלחה. לפי טענות המוחים, נעשה שימוש ברימוני הלם. צפו

ההפגנה. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים
ההפגנה. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים



הפגנה סוערת הערב (ראשון), מול לשכת הגיוס בירושלים, על רקע טענות שצעירה חוזרת בתשובה משכונת הר נוף בעיר, נעצרה בלשכה עם הגעתה.

עם קבלת הדיווח על מעצר הצעירה, חרדים קיצונים הגיעו למקום להפגין ודרשו את שחרורה. כוחות משטרה שהגיעו למקום ניסו לפזרם, אך ללא הצלחה.

לאחר שההתפרעות החמירה עשתה המשטרה שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, בין היתר מכתזית עם מים כחולים. לטענת המפגינים השוטרים השתמשו גם עם רימוני הלם.

צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

ל'בחדרי חרדים' הגיעה תמונה שהעלתה העצורה לפייסבוק לפני כחודשיים, נראה כי התשובה, אולי בפנימיות אך בחיצוניות - ממש לא. הבחורה הועברה למתקן של המשטרה הצבאית.

מפגין שנכח במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי מספר מפגינים נפצעו במהלך ההפגנה, וכן מספר שוטרים ובהם קצין. במשטרת ירושלים אמרו כי ארבעה שוטרים נפצעו קל.

בעבר עבר נשמעו טענות מסוג נגד לשכת הגיוס ואף נערכה הפגנה נגד מעצר שתי בנות דתיות במקום. במשך 48 שעות נערכה הפגנה מחוץ ללשכת הגיוס, אך כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' היה זה פייק ניוז, ואף אחת לא נעצרה. הפעם, אכן נעצרה בחורה, אך לכאורה אינה חרדית.
לשכת גיוס גיוס בנות ירושלים הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד