י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש ה-FBI המודח פתח על טראמפ וחטף: "הגרוע ביותר שהיה בהיסטוריה"

כמה חודשים לאחר שהודח מתפקידו הבכיר בבושת פנים, ג'יימס קומי פותח על הבוס לשעבר במהלך ראיון טלוויזיוני, לשם הפצת ספרו שייצא היום לחנויות וטוען כי טראמפ אינו כשיר להיות נשיא ארה"ב. וגם מגלה: "אפילו לא הצבעתי בבחירות"

טראמפ וקומי בימים אחרים. צילום: הבית הלבן
טראמפ וקומי בימים אחרים. צילום: הבית הלבן



ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי שפוטר על ידי הנשיא, אמר אתמול בראיון לרשת ABC, כי "הנשיא טראמפ לא ראוי להיות נשיא מבחינה מוסרית, וכנראה טראמפ מחבל בחקירה על הקשר עם רוסיה".

ג'יימס קומי שמקדם את הספר החדש שלו, התראיין ותקף את טראמפ על כך שפיטר אותו, קומי טען שטראמפ ביקש ממנו להיות נאמן אליו, ושלא יחקור את אחד מעוזריו שהיה אז תחת חקירה; "אני לא חושב שמבחינה בריאותית הוא לא ראוי להיות נשיא, אני חושב שמבחינה מוסרית הוא לא ראוי להיות נשיא". אמר קומי.

על כך שטראמפ השווה בין מפגינים מהימין לבין מפגינים מהשמאל, כשמפגין ימני קיצוני דרס למוות מפגינה מהשמאל, אמר קומי; "מי שרואה שיוויון מוסרי בין המפגינים, ושמדבר על נשים כאילו היו חתיכות בשר, ושקוע כל הזמן בעניינים גדולים וקטנים ומתעקש על כך שהאמריקנים מאמינים בו, אדם כזה לא מתאים להיות נשיא ארצות הברית מטעמים מוסריים". אמר.

"יש משהו חשוב וזה שצריך לאחד את כולנו" אמר קומי. "וזה הנשיא שלנו צריך לעשות". הוסיף.

קומי שמקדם את ספרו "נאמנות עליונה אמת שקרים ומנהיגות", שיגיע לחנויות היום, אמר שאשתו והבת שלו השתתפו בצעדת הנשים נגד טראמפ למחרת השבעתו לנשיא.

קומי הוסיף כי "אני ניסיתי להיות מחוץ לפוליטיקה, ולכן הוריתי על חקירה נגד קלינטון בפרשת המיילים, אני אפילו לא הצבעתי בבחירות".

טראמפ כהרגלו לא נשאר חייב והתגובה באה איך לא, בטוויטר: "ג'יימס קומי החלקלק שתמיד מסיים רע, ייזכר כראש ה- FBI הגרוע ביותר שהיה בהיסטוריה".

"מעולם לא ביקשתי מקומי נאמנות אישית, אני בקושי הכרתי אותו, זה עוד אחד מהשקרים שלו, הזכרונות שלו הם פייק ושירות אישי לעצמו". כתב טראמפ בציוץ נוסף.
FBI הדחה ג'יימס קומי דונלד טראמפ נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד