י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צעד משמעותי: אמסלם העתיק את כתובת מגוריו לירושלים

לקראת חזרתו לרשות המקומית, 'בחדרי', חושף כי יו"ר הקואליציה ואולי רה"ע בעתיד, העביר את כתובת מגוריו לבירה • בשבוע שעבר נפגשו גדולי ישראל, הגרי"ג אדלשטיין והאדמו"ר מגור, כשאחד הנושאים עליהם דנו היה שמירת האחדות החרדית בעיר ומניעת פילוגים כואבים

אמסלם. צילום: פלאש 90
אמסלם. צילום: פלאש 90



יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם העתיק את כתובת מגוריו ממעלה אדומים לעיר ירושלים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. מדובר בצעד משמעותי בדרך של אמסלם להתמודדות על ראשות העיר ירושלים, לאחר עידן ניר ברקת, שכזכור הודיע על עזיבה לטובת הזירה הפוליטית הארצית.

כזכור, אמסלם עזב את ירושלים אחרי הבחירות האחרונות לרשות המקומית והיגר למעלה אדומים וכעת שוב החזיר את כתובתו לעיר הבירה.

מבחינת 'הליכוד', קיימות שתי אופציות להרצת מועמד מטעמה, השר זאב אלקין וח"כ דודי אמסלם. בניגוד לעבר, הפעם, מפלגת השלטון לא מתכוונת לוותר על ירושלים, ומבחינתה היא תריץ מועמד שיכבוש את הכס.

אלקין עצמו טרם החליט האם לעזוב את הזירה הארצית לטובת ירושלים. עד עתה הוא ממשיך לדבוק בדרישותיו: העברת חוק לפיו ראש העיר ירושלים יכהן גם כחבר בקבינט וגם כשר לעניני ירושלים. אלקין פועל בימים האחרונים מול ראשי המפלגות כדי שיתמכו בו בירושלים ובדרישותיו.

השר ליברמן צפוי להתנגד לדרישותיו של אלקין ולמועמדותו – זאת בשל העובדה שהוא מריץ בירושלים מועמד משלו – משה ליאון.

למרות הכוונה של 'אגודת ישראל' בשלב הזה - להריץ מועמד חרדי, סיכויים גדולים שהמפלגות החרדיות יתמכו במועמד בטעם הליכוד. מבחינתן, אלקין הוא אדם דתי ואמסלם מסורתי, ושניהם צפויים להיות קשובים לעמדה החרדית.

כזכור, בשבוע שעבר נפגשו גדולי ישראל, הגרי"ג אדלשטיין והאדמו"ר מגור, פגישה שעשויה לשמור על האחדות בעיר, ולמנוע פילוגים כפי שנרשמו בהיסטוריה הלא ארוכה של ירושלים.
דודי אמסלם בחירות לראשות העיר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד