י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ראש העיר המוסלמי: "אלחם בכל הכח להוציא את חיזבאללה מחוץ לחוק"

הוא מבטיח להקים לובי חזק שיפעל כדי למנוע מפעילי ותומכי ארגון הטרור, דריסת רגל בעירו, זאת לקראת הצעדה שהם מתכננים לקיים כמידי השנה; "לא מקובלת עלי צעדה עם דגלים עליהם יש איורים של נשק וחרבות מה שמדאיג את הקהילות היהודיות"

אילוסטרציה. צילום: עבאד רחים חטיב, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: עבאד רחים חטיב, פלאש 90



ראש העיר אומר לא עוד. סאדיק קאן ראש העיר המוסלמי של לונדון הודיע שיעשה הכל כדי להוציא את ארגון הטרור חיזבאללה מחוץ לחוק.

ראש העיר המוסלמי מתח ביקורת על שרת הפנים הבריטי, על כך שלא אסרה על תומכי חיזבאללה לצעוד בלונדון.

ראש העיר אמר את הדברים אתמול לאתר Jewish news, במהלכו התחייב להקים לובי חזק שיפעל לאסור על פעילי חיזבאללה לצעוד בעוד חודשיים בצעדה השנתית נגד ישראל, שם צועדים קבוע תומכי חיזבאללה עם דגלים של הארגון, המפגינים מחזיקים שלטים עליהם כתוב "מוות לישראל", בצעדה בשנה שעברה נראו גם אנשי נטורי קרתא בלבוש חרדי הצועדים יחד איתם.



קאן בהדלקת נרות חנוכה השנה ברחובה של עיר. (מתוך הטוויטר שלו)צילום: קאן בהדלקת נרות חנוכה השנה ברחובה של עיר. (מתוך הטוויטר שלו)
קאן בהדלקת נרות חנוכה השנה ברחובה של עיר. (מתוך הטוויטר שלו)


כזכור, לאחר הצעדה בשנה שעברה קיבלה ממשלת אנגליה גינויים מארגוני יהודים בכל העולם, שזעמו על כך שהמשטרה לא עשתה דבר כדי למנוע צעדת הסתה נגד ישראל, כאמור ראש עיריית לונדון הודיע שיעשה הכל כדי למנוע את הצעדה.

בהתייחסו ליום השואה ביקר חריפות ראש עיריית לונדון את שרת הפנים, אמבר רוד, על כך שלא אסרה את קיום המצעד שאמור להתקיים ב-10 ביוני הקרוב.

ראש העיר אמר "אני ביקשתי משרת הפנים לאסור את הצעדה, ביקשתי שתפעיל את הסמכות שלה, היא לא הסכימה, אני אפעיל לובי חזק כדי לעצור את הצעדה".

ראש העיר הוסיף ואמר כי "המשטרה תעבוד עם הקהילות היהודיות לוודא שהם בטוחים, לא יכול להיות שבעיר שלנו אנשים יצעדו עם סיסמאות של הפחדה, לא מקובלת עלי צעדה עם דגלים עליהם יש איורים של נשק וחרבות מה שמדאיג את הקהילות היהודיות".
סאדיק קאן חיזבאללה לונדון צעדה נטורי קרתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד