י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נס מהלך • ארבעה חודשים אחרי שנפצע אנושות, המתנדב שוחרר לביתו

בחנוכה האחרון בדרכו להציל חיים, החליק מתנדב 'איחוד הצלה' עם האופנוע עליו רכב ונפצע באורח אנוש. בני המשפחה כבר נקראו אל בית החולים להפרד, אולם כעבור עשרה ימים הוא כבר פקח את עיניו - אמש הוא שוחרר לביתו

אהליהב נחשוני אמש. (באדיבות המצלם)
אהליהב נחשוני אמש. (באדיבות המצלם)



ארבעה חודשים לאחר שנפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים - בדרכו להציל חיים - רפאל אהליאב נחשוני החלים ושוחרר אמש מבית החולים.

במהלך ימי החנוכה לפני כארבעה חודשים, אהליאב, חובש איחוד הצלה מבני ברק, הגיב לקריאה רפואית ויצא רכוב על אופנוע לכתובת. בדרך, נפצע בתאונת דרכים ופונה במצב קשה מאוד לבית החולים.

כבר בחדר הטראומה, הרופאים ביקשו להזעיק את קרובי המשפחה היות וחייו, כך העריכו, לא יימשכו עוד זמן רב. חלפה שעה ועוד שעה, מצבו הוסיף להיות קשה ובהוראת רב הוסיפו לו את השם 'רפאל' כסגולה לרפואה שלימה. מצבו התייצב מעט, אך שיפור לא ממש ניכר במצבו.

אפילו חרב חדה מונחת על צוארו של אדם, אל ימנע עצמו מן הרחמים: נערכו אינספור תפילות לרפואתו, ואט אט החלו הרופאים לראות את הנס קורם עור וגידים. עשרה ימים לאחר קרות התאונה דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' על הפעם הראשונה שרפאל אהליאב פקח את עיניו, הגיב לסובביו, מה שנתן לבני משפחתו הביולוגית וכן למשפחת 'איחוד הצלה' כוח ותקווה.

במהלך החודשים האחרונים עבר רפאל אהליאב תהליך שיקום מתיש, אך התקווה לשוב לחיים נתנה לו כוחות להתאמץ מידי יום - ואמש הוא שוחרר מבית החולים לביתו.



נחשוני עם פלדמן לאחר השחרור אמשצילום: נחשוני עם פלדמן לאחר השחרור אמש
נחשוני עם פלדמן לאחר השחרור אמש


"רפאל אהליאב נחשוני השתחרר כעת מבית החולים איכילוב והוא בדרכו למשפחתו" דיווח בהתרגשות ראש סניף 'איחוד הצלה' בני ברק אפי פלדמן, למתנדבים בעיר. "שוחחתי כעת עם רפאל אהליאב, הוא ביקש להודות לאלפי האזרחים והמתנדבים אשר התפללו והעתירו בתחינה לרפואתו וכן להנהלת הארגון אשר עשתה מעל ומעבר עבורו" כתב פלדמן.

לאחר הנס הגדול, חבריו לארגון מתכננים מסיבת ההודיה בימים הקרובים, על מנת להודות לקדוש ברוך הוא על הנס הגדול.
אופנוע אהליהב נחשוני שחרור מבית החולים נס רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד