י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המוסלמי מסר דיווח שקרי: "חרדים מאיימים עלי בנשק"

חרדי נקלע אמש לעימות מסוכן עם מוסלמי והכל בגלל ריב על חנייה. המוסלמי דיווח למשטרה ושיקר כי "חרדים מאיימים עליו בנשק" וזו הגיעה בכוחות מתוגברים. בחסדי שמים זה הסתיים ללא נפגעים בנפש • ל'בחדרי' הוא אומר כי בכוונתו להגיש היום תלונה

המוסלמי מסר דיווח שקרי: "חרדים מאיימים עלי בנשק"
באדיבות המצלם



מוסלמי התקשר למשטרה ודיווח כי חרדי מאיים עליו בנשק, עשרות ניידות הוקפצו.

המקרה אירע אמש (שני) באנטוורפן, חרדי תושב העיר נקלע לוויכוח עם מוסלמי על מקום בחניה, היו והאחרון חנה בחניה כפולה.

הם החלו להתקוטט עד שנקלעו לתוך שכונה של מוסלמים שהקיפו את רכבו של החרדי, המשטרה הוזעקה למקום דווקא על ידי המוסלמים שטענו כי היהודים החרדים איימו עליהם בנשק, עשרות ניידות הוקפצו למקום. לאחר שהשוטרים הבינו שהמוסלמים שיקרו הם עזבו את המקום, החרדי שהזעיק את ארגון 'השומרים' חטף מהמוסלמים ביצים, מהומה גדולה נוצרה במקום.



דקות לפני הגעת המשטרה תיעד החרדי את המוסלמי שהתעמת עמו מחלון רכבו - באמצעות הסמארטפון, ובתגובה זרק המוסלמי חפץ לתוך רכבו, בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה המוסלמי אומר ליהודי שיוריד את המצלמה, היהודי אמר לו שישתוק ובתגובה המוסלמי זורק לעברו חפץ כלשהו, המוסלמי גם יידה ביצים לעבר החרדי.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר החרדי שנכנס לעימות עם המוסלמי; "הם התחילו לריב איתי, איימו עלי, פתחו לי את הרכב וזרקו לי את הכובע לרחוב, אז נסעתי לידם תוך כדי שאני מזמין משטרה ואת ארגון השומרים, בינתיים המוסלמי התקשר למשטרה ודיווח להם שאני מאיים עליו בנשק, הגיעו עשרות ניידות לתוך השכונה המוסלמית, ולאחר שגילו שזה שקר, הם עזבו את המקום, אני מתכוון ללכת היום ולהגיש תלונה במשטרה".







חרדי מוסלמי עימות אלים חנייה אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד